Analist management si organizare
Agroland Consult S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate
Cursuri de specialitate in management- reprezinta un avantaj
Cunostinte Excel – nivel avansat
Cunostinte lb.engleza – nivel avansat
Capacitate de analiza, sinteza si organizare eficienta a muncii
Abilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationare, multitasking si prioritizare a sarcinilor
Cursuri de specialitate in management- reprezinta un avantaj
Cunostinte Excel – nivel avansat
Cunostinte lb.engleza – nivel avansat
Capacitate de analiza, sinteza si organizare eficienta a muncii
Abilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationare, multitasking si prioritizare a sarcinilor
Descrierea jobului
Realizeaza si raporteaza rezultatele companiei
Intocmeste rapoarte si situatii la cererea managementului
Ofera suport, coordoneaza si indruma ech membri echipei ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈implementarea deciziilor, promovând un mediu de lucru colaborativ și productiv
Responsabil in relatia cu furnizorii, comenzi, contracte
Responsabil CRM vanzari, finatare clienti
Back-up facturare si contractare
Coordoneaza fluxul de lucru al echipei, de la contactare client, vanzare, instalare, servicii post-vanzare
Urmarire facturi neincasate si asigurarea demersurilor pentru recuperare creante
Actualizarea constanta a procedurilor interne de lucru si urmarirea respectarii lor
Participarea la inventarierea anuala si ocazionala
Intocmeste rapoarte si situatii la cererea managementului
Ofera suport, coordoneaza si indruma ech membri echipei ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈implementarea deciziilor, promovând un mediu de lucru colaborativ și productiv
Responsabil in relatia cu furnizorii, comenzi, contracte
Responsabil CRM vanzari, finatare clienti
Back-up facturare si contractare
Coordoneaza fluxul de lucru al echipei, de la contactare client, vanzare, instalare, servicii post-vanzare
Urmarire facturi neincasate si asigurarea demersurilor pentru recuperare creante
Actualizarea constanta a procedurilor interne de lucru si urmarirea respectarii lor
Participarea la inventarierea anuala si ocazionala
Descrierea companiei
Focusul nostru este pe produse si servicii inovatoare. Ne dorim ca fermierii sa obtina eficienta si randament maxim in activitatea lor, chiar si atunci cand se confrunta cu o lipsa acuta de personal calificat sau necalificat.
Cu ajutorul noilor tehnologii si a agriculturii de precizie, munca fermierilor va fi una mult mai usoara, automatizata si va duce la cresterea productiei si profitului companiilor din domeniu.
Cu ajutorul noilor tehnologii si a agriculturii de precizie, munca fermierilor va fi una mult mai usoara, automatizata si va duce la cresterea productiei si profitului companiilor din domeniu.
Publicat
13 Sept. 2024
Reactualizat
13 Sept. 2024
Expiră
13 Oct. 2024
Joburi similare