Analist Financiar
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ne dorim să aduci în echipă:
- Experiență relevantă de minim 3 ani (analiză financiară, reporting, controlling, audit sau consultanță financiară). Experienta in audit sau data mining reprezinta un plus;
- Studii superioare în domeniul economic, financiar sau similar;
- Capacitate dovedită de a face recomandări de afaceri bazate pe analiza financiară și înțelegerea strategiei de afaceri;
- Gândire logică, abilități de investigare, capacitate de a integra volume mari de informații și de a sumariza elementele relevante pentru a sprijini deciziile de afaceri;
- Bune abilități de comunicare, colaborare și de muncă în echipă, astfel încât să interacționezi eficient cu toate nivelurile unei organizații;
- Abilități excelente de prezentare a datelor și mesajelor cheie, atât în mod vizual (grafice, tendințe și variații etc), cât și prin concluzii, propuneri și recomandări;
- Dorința de a învăța și evolua constant, de a explora noi domenii și oportunități, de a monitoriza transformările financiare ale companiilor analizate;
- Cunoștințe avansate de utilizare a Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)
- Limba engleza – nivel mediu
Descrierea jobului
- Realizezi analiza diagnostic și evaluezi performanța financiară a unei companii (P&L, Balance Sheet, Cash Flow), cu ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈furnizarea de explicații calitative;
- Elaborezi modele financiare (forecast) și urmărești gradul de realizare a acestora;
- Analizezi si interpretezi informații financiare complexe;
- Elaborezi rapoarte specifice de analiză, standard, cât și personalizate;
- Dezvolți și implementezi rapoarte financiare recurente, urmărești încasările, furnizezi situații de încasări, plăți și costuri față de buget, prognoză și perioada anterioară;
- Participi la întocmirea planurilor de afaceri pe termen scurt, mediu şi lung din punct de vedere economic, defineşti constrângerile financiare şi elaboreazi planuri de măsuri de corectare a deficienţelor constatate;
- Oferi asistență la pregătirea bugetelor anuale, evaluărilor lunare ale riscurilor, analizelor de profitabilitate etc.;
- Realizezi analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri și oferi consiliere de specialitate contribuind la performanța economică a companiei;
- Pregătești și susții prezentări specifice, în limbile engleză și română, care să ofere o bună înțelegere a istoricului, performanței și profitabilității afacerii, care să arate posibilele implicații interne și externe ale problemelor existente, precum și oportunitați/amenințări viitoare astfel încât să constituie baza pentru luarea deciziilor de business;
- Participi la întâlniri de business și susții prezentări specifice, relevante și cuprinzătoare despre rezultatele financiare.
- Traininguri de dezvoltare personală, profesională și teambuildinguri;
- Mod de lucru hibrid (de la birou și de acasă);
- Abonament medical la Regina Maria;
- Abonament Bookster;
- Zi liberă de ziua ta de naștere;
- Fructe proaspete la birou de 2 ori pe săptămână;
- Un birou modern și prietenos situat în zona centrală a orașului.
Descrierea companiei
Noi suntem CITR, companie Impetum Group și liderul pieței de insolvență din România încă din 2008, cu o experiență de peste 20 de ani. Organizația noastră este fondată cu obiectivul salvării și creșterii valorii din afacerile românești, prin reintegrarea acestora în circuitul economic, cu ajutorul mecanismelor inovatoare de reorganizare.
Misiunea noastră este să salvăm și să creștem valoarea din afacerile românești, reintegrându-le în economie. Dorim să oferim a doua șansă companiilor în distress, comunităților locale și oamenilor.
Suntem o echipă ambițioasă, de profesioniști a căror bună reputație a fost și este reconfirmată cu fiecare success în domeniul insolvenței. Suntem cu toții practicieni ai valorii, aduși împreună de apetitul pentru reușită, cu același proiect comun pentru viitor: să maximizăm valoarea de business în oricare etapă din viața unei companii.