Analist Controlling
BCR Leasing IFN SA
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Descrierea companiei
Fiind unul dintre jucatorii importanti in piata de leasing financiar, in momentul de fata BCR LEASING IFN cauta o persoana care sa asigure activitatile de financial controlling din cadrul companiei (raportare si bugetare, surse de finantare, cash flow, pozitie valutara)
Vei avea urmatoarele responsabilitati:
- intocmirea bugetului companiei si revizuirea acestuia conform cerintelor primite din partea managementului si indicatiilor din aria controlling din BCR, pe baza informatiilor centralizate din toate entitatile functionale ale companiei;
- activitati de tip balance sheet management, care cuprind: monitorizarea si acoperirea pozitiei valutare, intocmirea de cash flow, activitati de trading, raportari de corelare active si datorii pe maturitati si valute, optimizarea structurii de finantare;
- rapoarte periodice de balance sheet management catre BCR si catre Comitetul de Risc;
- verificarea activitatii de trading si a rezultatelor acesteia;
- asigurarea reprezentativitatii in relatiile cu banca cu privire la credite si depozite si coordonarea activitatii de documentare si aprobare credite noi;
- rapoarte privind profitabilitatea produselor companiei;
- analize de stress test pentru indicatorii statutari si monitorizarea necesarului de capital;
- business cases pe baza asumptiilor cerute de managementul companiei;
- imbunatatirea metodologiilor si proceselor de controlling;
- rapoarte pentru prezentari de management financiar;
- prelucrarea informatiilor cu privire la datele contabile si fiscale procesate de persoanele cu care vei colabora
- verificarea contabila pentru actiunile de final de luna in sensul substantierii conturilor si verificarii existentei registrelor contabile obligatorii;
Ne-ar placea ca ocupantul postului sa aiba urmatorul profil:
- studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta (economice/tehnice);
- cursuri de perfectionare in domeniul economic
- cunoasterea produselor bancare si de leasing financiar
- cunostinte limba engelza (scris, citit, vorbit) nivel avansat;
- utilizator experimentat al suitei MS Office (Excel, PowerPoint, Access)
Cateva dintre beneficiile pe care le oferim:oportunitatea unui mediu de lucru dinamic si modern
posibilitatea evolutiei in cariera;
un pachet salarial competitiv
abonament medical in sistemul privat
zile libere platite cu diverse ocazii
acces la biblioteca Bookster
sistem de lucru hibrid
Vei avea urmatoarele responsabilitati:
- intocmirea bugetului companiei si revizuirea acestuia conform cerintelor primite din partea managementului si indicatiilor din aria controlling din BCR, pe baza informatiilor centralizate din toate entitatile functionale ale companiei;
- activitati de tip balance sheet management, care cuprind: monitorizarea si acoperirea pozitiei valutare, intocmirea de cash flow, activitati de trading, raportari de corelare active si datorii pe maturitati si valute, optimizarea structurii de finantare;
- rapoarte periodice de balance sheet management catre BCR si catre Comitetul de Risc;
- verificarea activitatii de trading si a rezultatelor acesteia;
- asigurarea reprezentativitatii in relatiile cu banca cu privire la credite si depozite si coordonarea activitatii de documentare si aprobare credite noi;
- rapoarte privind profitabilitatea produselor companiei;
- analize de stress test pentru indicatorii statutari si monitorizarea necesarului de capital;
- business cases pe baza asumptiilor cerute de managementul companiei;
- imbunatatirea metodologiilor si proceselor de controlling;
- rapoarte pentru prezentari de management financiar;
- prelucrarea informatiilor cu privire la datele contabile si fiscale procesate de persoanele cu care vei colabora
- verificarea contabila pentru actiunile de final de luna in sensul substantierii conturilor si verificarii existentei registrelor contabile obligatorii;
Ne-ar placea ca ocupantul postului sa aiba urmatorul profil:
- studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta (economice/tehnice);
- cursuri de perfectionare in domeniul economic
- cunoasterea produselor bancare si de leasing financiar
- cunostinte limba engelza (scris, citit, vorbit) nivel avansat;
- utilizator experimentat al suitei MS Office (Excel, PowerPoint, Access)
Cateva dintre beneficiile pe care le oferim:
Publicat
2 Sept. 2024
Reactualizat
16 Sept. 2024
Expiră
2 Oct. 2024
Joburi similare