Agent suport clienti
SC COMGABY MOLN SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Departamentul nostru de Suport Clienți își mărește echipa și devine mai puternic!
Acesta reprezintă unul dintre pilonii importanți care susțin echipa Magnolia în relația cu clienții, motiv pentru care ne dorim ca cei mai buni oameni să facă parte din el și să concureze în performanțe!
Căutăm persoane deschise, implicate și muncitoare care iubesc oamenii şi florile.
Ne dorim ca acestea să se exprime clar şi frumos în limba română, atât oral cât şi în scris. Regulile gramaticale, empatia şi politeţea reprezintă punctele forte ale noilor colegi! Cunoştinţele de limba engleză sunt, de asemenea, necesare, deoarece acest departament susține colaborarea cu partenerii internaționali ai companiei, iar exprimarea și gramatica sunt foarte importante!
Jobul acesta se potrivește perfect persoanelor sociabile, vesele, organizate și care știu și vor să lucreze în echipă.
Vei avea parte de colegi minunaţi care abia aşteaptă să te cunoască, să te înveţe şi să lucreze cu tine!
Mai presus de orice, este important să ai o inimă şi o minte dornică și deschisă spre a învăţa şi intenția de a aduce rezolvare pentru diferitele situații ale clienţilor noştri.
Acesta reprezintă unul dintre pilonii importanți care susțin echipa Magnolia în relația cu clienții, motiv pentru care ne dorim ca cei mai buni oameni să facă parte din el și să concureze în performanțe!
Căutăm persoane deschise, implicate și muncitoare care iubesc oamenii şi florile.
Ne dorim ca acestea să se exprime clar şi frumos în limba română, atât oral cât şi în scris. Regulile gramaticale, empatia şi politeţea reprezintă punctele forte ale noilor colegi! Cunoştinţele de limba engleză sunt, de asemenea, necesare, deoarece acest departament susține colaborarea cu partenerii internaționali ai companiei, iar exprimarea și gramatica sunt foarte importante!
Jobul acesta se potrivește perfect persoanelor sociabile, vesele, organizate și care știu și vor să lucreze în echipă.
Vei avea parte de colegi minunaţi care abia aşteaptă să te cunoască, să te înveţe şi să lucreze cu tine!
Mai presus de orice, este important să ai o inimă şi o minte dornică și deschisă spre a învăţa şi intenția de a aduce rezolvare pentru diferitele situații ale clienţilor noştri.
Descrierea jobului
Jobul presupune relaționarea și suportul oferit clienților atât din mediul online cât și offline.
Acesta nu este disponibil remote!
︁︈︁︁︇︉︉︁︉︂
Programul de lucru este unul inegal de Luni până Duminică, fiind cuprins un weekend full time și unul doar o zi de weekend.
Departamentul de Suport Clienți are o deosebită importanță între legătura dintre companie și client. Comunicarea trebuie să fie cât mai eficientă, timpul de răspuns cât mai prompt, empatia joacă un rol foarte important și trebuie să fim cât mai aproape de client.
Responsabilități:
- Gestionarea comenzilor naționale și internaționale;
- Verificarea încadrării în standardele Magnolia a comenzilor livrate;
- Rezolvarea reclamațiilor venite din partea clienților;
- Negocierea și păstrarea unei colaborări fructuoase cu partenerii companiei;
- Asigurarea că indicatorii de performanță ai companiei sunt îndepliniți.
Posibilități de avansare:
În Magnolia există un număr frumos de oameni care, prin muncă, dedicare și implicare, au pășit pe treptele succesului avansând în funcții de conducere. Deschiderea companiei este totală spre a încuraja angajații să performeze, să avanseze, să vină cu propuneri și sugestii spre a contribui armonios la dezvoltarea companiei dar și a vieții profesionale.
Beneficii:
-Salariu fix+ bonusuri motivante pe bază de performanță;
-Tichete de masă;
-Program de lucru flexibil;
-Training;
-Zi liberă de ziua de naștere;
- Acces gratuit la servicii medicale private de înaltă calitate;
- Abonament sportiv (pentru că ne dorim să te menții în formă iar sănătatea ta este o prioritate pentru noi);
-Siguranța unui loc de muncă stabil, pe perioadă nedeterminată;
-Apartenența într-o companie recunoscută la nivel național și internațional.
Acesta nu este disponibil remote!
︁︈︁︁︇︉︉︁︉︂
Programul de lucru este unul inegal de Luni până Duminică, fiind cuprins un weekend full time și unul doar o zi de weekend.
Departamentul de Suport Clienți are o deosebită importanță între legătura dintre companie și client. Comunicarea trebuie să fie cât mai eficientă, timpul de răspuns cât mai prompt, empatia joacă un rol foarte important și trebuie să fim cât mai aproape de client.
Responsabilități:
- Gestionarea comenzilor naționale și internaționale;
- Verificarea încadrării în standardele Magnolia a comenzilor livrate;
- Rezolvarea reclamațiilor venite din partea clienților;
- Negocierea și păstrarea unei colaborări fructuoase cu partenerii companiei;
- Asigurarea că indicatorii de performanță ai companiei sunt îndepliniți.
Posibilități de avansare:
În Magnolia există un număr frumos de oameni care, prin muncă, dedicare și implicare, au pășit pe treptele succesului avansând în funcții de conducere. Deschiderea companiei este totală spre a încuraja angajații să performeze, să avanseze, să vină cu propuneri și sugestii spre a contribui armonios la dezvoltarea companiei dar și a vieții profesionale.
Beneficii:
-Salariu fix+ bonusuri motivante pe bază de performanță;
-Tichete de masă;
-Program de lucru flexibil;
-Training;
-Zi liberă de ziua de naștere;
- Acces gratuit la servicii medicale private de înaltă calitate;
- Abonament sportiv (pentru că ne dorim să te menții în formă iar sănătatea ta este o prioritate pentru noi);
-Siguranța unui loc de muncă stabil, pe perioadă nedeterminată;
-Apartenența într-o companie recunoscută la nivel național și internațional.
Descrierea companiei
Magnolia este cea mai mare reţea de florării din ţară. Suntem pe primul loc în România și ne-am menținut astfel prin multă dedicare, muncă și loialitate. Acum ne extindem şi mai mult la nivel naţional. Echipa este punctul nostru forte şi ne place să investim în oameni!
Mai mult decât flori, noi livrăm emoţii şi trăiri intense celor dragi! Dragostea pentru ceea ce facem ne-a garantat, de-a lungul anilor, succesul!
Lucrăm într-un domeniu dinamic, cu perioade solicitante, dar este frumos la noi, iar oportunităţile de avansare apar în urma eforturilor depuse. Ne dorim să creştem împreună!
Dacă îţi plac provocările și dorești să avansezi, să te simți apreciat și susținut pe parcursul traseului tău profesional, așteptăm să te cunoaștem, să te alegem și să ne alegi si tu pe noi pentru a excela împreună!
Mai mult decât flori, noi livrăm emoţii şi trăiri intense celor dragi! Dragostea pentru ceea ce facem ne-a garantat, de-a lungul anilor, succesul!
Lucrăm într-un domeniu dinamic, cu perioade solicitante, dar este frumos la noi, iar oportunităţile de avansare apar în urma eforturilor depuse. Ne dorim să creştem împreună!
Dacă îţi plac provocările și dorești să avansezi, să te simți apreciat și susținut pe parcursul traseului tău profesional, așteptăm să te cunoaștem, să te alegem și să ne alegi si tu pe noi pentru a excela împreună!
Publicat
20 Nov. 2024
Reactualizat
20 Nov. 2024
Expiră
20 Dec. 2024
Joburi similare
-
- 21 Nov. 2024
AGENT SERVICII CLIENT/CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE
MEGABET INTERNATIONAL
București4000 - 4500 RON net / lună