Agent contractari si achizitii pentru accesorii incaltaminte
ETG SOLLINI S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Serios, punctual si responsabil;
Cunostinte foarte bune PC;
Cunoasterea unei limbi straine de circulatie, preferabil limba italiana .
Pachet atractiv (salariu atractiv).
Cunostinte foarte bune PC;
Cunoasterea unei limbi straine de circulatie, preferabil limba italiana .
Pachet atractiv (salariu atractiv).
Descrierea jobului
Agentul de vanzari asigura promovarea si vanzarea directa a marfurilor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei;
︁︀︂︃︃︉︆︆︄
DESRIEREA SARCINILOR/ ATRIBUTIILOR/ ACTIVITATILOR POSTULUi
Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora;
Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi.
Stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii;
Cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii; Intretine baza de date si dezvolta sistemul de evidenta al furnizorilor;
Elaboreaza si lanseaza comenzi catre furnizori;
Urmarirea situatiei comenzilor lansate;
Prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali;
Colaboreaza cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corecta a specificatiilor bunurilor si serviciilor care vor fi achizitionate.
Acorda consultanta si feedback clientilor in legatura cu produsele vandute;
Raspunde de promovarea imaginii firmei in relatiile cu clienții;
Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces;
Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
︁︀︂︃︃︉︆︆︄
DESRIEREA SARCINILOR/ ATRIBUTIILOR/ ACTIVITATILOR POSTULUi
Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora;
Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi.
Stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii;
Cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii; Intretine baza de date si dezvolta sistemul de evidenta al furnizorilor;
Elaboreaza si lanseaza comenzi catre furnizori;
Urmarirea situatiei comenzilor lansate;
Prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali;
Colaboreaza cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corecta a specificatiilor bunurilor si serviciilor care vor fi achizitionate.
Acorda consultanta si feedback clientilor in legatura cu produsele vandute;
Raspunde de promovarea imaginii firmei in relatiile cu clienții;
Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces;
Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
Descrierea companiei
Firma din Timisoara, care activeaza pe piata accesoriilor de incaltaminte de aprox 25 ani in Romania .
Publicat
10 Oct. 2024
Reactualizat
10 Oct. 2024
Expiră
9 Nov. 2024
Joburi similare
-
-
- 14 Oct. 2024
AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII PIATA EXTERNA (BUYER)
SC PRO OPTICA SA
București, Oltenita, Popesti-Leordeni