Administrator / Recepționer boutique hotel
H4You
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Despre noi
Suntem un Boutique Hotel din centrul Bucurestiului
Candidatul ideal:
Iata ce ne dorim de la viitorul nostru coleg /colega
- studii medii / superioare
- experienta de minim 2 ani in receptie hoteliera.
- limba engleza - nivel mediu/avansat ;
- bune abilitati de prezentare si comunicare.
Suntem un Boutique Hotel din centrul Bucurestiului
Candidatul ideal:
Iata ce ne dorim de la viitorul nostru coleg /colega
- studii medii / superioare
- experienta de minim 2 ani in receptie hoteliera.
- limba engleza - nivel mediu/avansat ;
- bune abilitati de prezentare si comunicare.
Descrierea jobului
Responsabilitatile acestui rol:
- urmareste si verifica evolutia rezervarilor si a sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁adresa, modaliate de plata, emite facturile fiscale;
- cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
- preluarea și înregistrarea rezervărilor;
- procesarea plecarilor si rezolvarea platilor;
- monitorizarea pregatirii camerelor;
- întâmpinarea și cazarea clienților;
- gestionarea cazărilor in program informatic de gestiune hoteliera;
- promovarea serviciilor hotelului;
- atribuții de facturare încasare emitere documente fiscale.
- preluarea mesajelor de la clienti si gestionarea lor;
Ce iti oferim noi:
- Oferim construirea si dezvoltarea unei cariere pe termen lung intr-un mediu de lucru placut;
- Ai oportunitatea de a-ti desfasura activitatea la standarde internationale.
- Oferim un salariu atractiv - 4500 lei net + bonus.
- urmareste si verifica evolutia rezervarilor si a sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁adresa, modaliate de plata, emite facturile fiscale;
- cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
- preluarea și înregistrarea rezervărilor;
- procesarea plecarilor si rezolvarea platilor;
- monitorizarea pregatirii camerelor;
- întâmpinarea și cazarea clienților;
- gestionarea cazărilor in program informatic de gestiune hoteliera;
- promovarea serviciilor hotelului;
- atribuții de facturare încasare emitere documente fiscale.
- preluarea mesajelor de la clienti si gestionarea lor;
Ce iti oferim noi:
- Oferim construirea si dezvoltarea unei cariere pe termen lung intr-un mediu de lucru placut;
- Ai oportunitatea de a-ti desfasura activitatea la standarde internationale.
- Oferim un salariu atractiv - 4500 lei net + bonus.
Publicat
25 Sept. 2024
Reactualizat
25 Sept. 2024
Expiră
25 Oct. 2024
Joburi similare