Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ACHIZITII CONSTRUCTII DRUMURI

STRACO HOLDING S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cunostinte si calificari necesare:
  • O buna cunoastere a furnizorilor de servicii si materiale de constructii;
  • Cunostinte de operare PC (MS Office)
  • Abilitati de organizare si prioritizare;
  • Abilitati de comunicare si negociere cu furnizorii;
  • Corectitudine, Seriozitate, Asumarea responsabilitatilor.
  • Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;
  • Preocupare pentru dezvoltare profesionala.
Experienta ta de munca:
Experienta anterioara in domeniul constructiilor, in departamentul de achizitii.

Descrierea jobului

Experienta ta de munca:
Experienta anterioara in domeniul constructiilor, in departamentul de achizitii.

Responsabilitati:
Planifica, negociaza si stabileste colaborari ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄cu furnizori de materiale si servicii;
Solicita oferte de pret, face comparatii complete si propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget, timp, calitate, garantii;
Verifica din punct de vedere comercial contractele de achizitii si intervine pentru clarificarea detaliilor contractuale;
Verifica facturi primite de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate, prelucrare date, intocmire referate pentru plata facturi furnizori, in vederea emiterii documentelor de plata prevazute in contracte;
Identifica activ noi furnizori, pentru diversificarea si optimizarea portofoliului de furnizori si subcontractori locali;
Monitorizeaza si Evaluaza colaborarea cu furnizorii si se asigura de respectarea termenilor contractuali;
Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare;
Negociaza preturile cu furnizorii pentru a asigura cele mai bune preturi de pe piata;
Cautarea in mod activ de tehnologii si solutii noi de materiale;
Aplica principiile si politicile companiei in ceea ce priveste achizitiile, aparand intotdeauna interesele companiei si ale imaginii sale;
Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie(cu formular) a tuturor materialelor si a serviciilor/lucrarilor in colaborarea cu Departamentul Tehnic;
Intocmire impreuna cu Directorul Tehnic/Seful de Santier si seful ierarhic necesarul de aprovizionat, in concordanta cu lucrarile aflate in curs de executie;
Pastreaza in permanenta legatura cu managerii proiectelor aflate in derulare;
Verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu comanda efectuata, dar si cu actele de insotire a marfii;
Informeaza furnizorii despre neconformitati si problemele de calitate, cantitate, defecte, garantii, etc. si se asigura de solutionarea lor;
Publicat 12 Sept. 2024 Reactualizat 12 Sept. 2024 Expiră 12 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.