Account Manager pentru MerchantPro
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Orientare către servicii și o atitudine de tip "clientul are întotdeauna prioritate".
Confortabil cu tehnologiile și funcționalitățile din domeniul eCommerce.
Experiență dovedită într-un rol similar in eCommerce (Serviciu Clienți / Suport Clienți / Consultant Vânzări / Call Center).
Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Răspunde prompt și profesionist solicitărilor și nevoilor clienților prin telefon și email.
Construiește și menține relații puternice și de lungă durată cu clienții.
Gestionează cererile clienților și escaladează problemele către manager sau alte departamente, pentru a identifica și soluționa diverse situații.
Colectează și transferă feedback-ul relevant al clienților în cadrul organizației.
Ce oferim:
Poziție full-time cu un salariu competitiv.
Asigurare medicală privată.
Sistem de bonusuri bazat pe performanță.
Mediu de lucru plăcut și dinamic.
Training și suport complet.
Experiență de lucru unică într-o echipă ambițioasă și deschisă la noi provocări.
Oportunități de dezvoltare profesională și tehnică într-o companie în plină expansiune.
Descrierea companiei
With a history of over 15 years in eCommerce, MerchantPro has been powering more than 5000 online businesses worldwide and holds the No. 1 position among SaaS eCommerce solutions on the Romanian market. While allowing merchants to sell online with minimum effort and investment, MerchantPro provides access to a full eCommerce solution designed to meet both the requirements of a small business and also the expectations of large eCommerce companies with complex operations. Founded in Romania, MerchantPro is an established eCommerce solution in several international markets and also one of the most important players in the Balkan region.