Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Warehouse Manager

Corporate Office Solutions S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare (de preferat profil economic);
  • Experiență în implementarea și gestionarea sistemelor WMS, inclusiv configurarea, optimizarea fluxurilor de lucru și integrarea acestora cu alte procese operaționale din depozit.
  • Cunoștințe solide de contabilitate primară și legislație privind gestiunea stocurilor;
  • Experiență relevantă în domeniu (minimum 2 ani);
  • Abilități bune în gestionarea inventarelor și a stocurilor;
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel intermediar;
  • Competențe de operare PC: experiență în utilizarea programelor de gestiune a stocurilor și MS Office, în special Excel;
  • Orientare către atingerea obiectivelor și respectarea termenelor;
  • Capacitate de lucru în echipă și abilitate de a colabora eficient;Abordare proactivă și atitudine pozitivă

Descrierea jobului

  • Implementarea și utilizarea sistemului WMS (printarea și aplicarea etichetelor, scanarea intrărilor și ieșirilor);
  • Monitorizarea și operarea mișcărilor de marfă ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄în Navision;
  • Supravegherea și controlul fizic și informatic al intrărilor și ieșirilor de bunuri ( înregistrarea recepțiilor în sistem; gestionarea corespunzătoare a livrărilor către clienți; întocmirea NIR-uri; operarea bonurilor de consum);
  • Păstrarea documentelor justificative legate de stocuri și raportarea eventualelor neconcordanțe între stocurile fizice și cele scriptice;
  • Organizarea inventarelor periodice și anuale;
  • Gestionarea fizică a stocurilor de marfă
  • și optimizarea spațiilor de depozitare;
  • Sortarea și organizarea eficientă a produselor în depozit, menținând ordinea și curățenia pentru o bună desfășurare a activităților;
  • Oferirea de suport și informații clare despre stocuri către alte departamente ale companiei;
  • Respectarea legislației în vigoare privind gestionarea stocurilor și asigurarea conformității proceselor de inventariere
  • Raportează superiorului ierarhic orice neconcordanță între stocul fizic și cel scriptic
Ce oferim
  • Salariu fix + tichete de masa;
  • Abonament servicii medicale Regina Maria;
  • Decontare transport;
  • Bonus anual de performanță
  • Bookster

Descrierea companiei

Corporate Office Solutions (COS) is one of the market leaders in the office fit-out solutions space in Romania, being the first local company that provided fully integrated “design & build” services for interior services.

From consulting on your workplace needs to designing layouts and managing everything from furniture selection to lighting, construction fit-out, and overseeing all aspects of architecture, we are dedicated to transforming interior visions into tangible realities and crafting spaces tailored to our client's needs.
At COS, we embrace a philosophy of continuous improvement, believing in the collective strength of teamwork and the power of leading by example.

With offices in Bucharest, Cluj-Napoca, Timisoara, and Iasi, our diverse team, consists of talented professionals from various backgrounds, who work closely to solve clients' complex problems and create immersive brand experiences.

Publicat 30 Sept. 2024 Reactualizat 30 Sept. 2024 Expiră 30 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.