Warehouse Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare (de preferat profil economic);
- Experiență în implementarea și gestionarea sistemelor WMS, inclusiv configurarea, optimizarea fluxurilor de lucru și integrarea acestora cu alte procese operaționale din depozit.
- Cunoștințe solide de contabilitate primară și legislație privind gestiunea stocurilor;
- Experiență relevantă în domeniu (minimum 2 ani);
- Abilități bune în gestionarea inventarelor și a stocurilor;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel intermediar;
- Competențe de operare PC: experiență în utilizarea programelor de gestiune a stocurilor și MS Office, în special Excel;
- Orientare către atingerea obiectivelor și respectarea termenelor;
- Capacitate de lucru în echipă și abilitate de a colabora eficient;Abordare proactivă și atitudine pozitivă
Descrierea jobului
- Implementarea și utilizarea sistemului WMS (printarea și aplicarea etichetelor, scanarea intrărilor și ieșirilor);
- Monitorizarea și operarea mișcărilor de marfă ︁︀︂︃︃︇︉︆︄în Navision;
- Supravegherea și controlul fizic și informatic al intrărilor și ieșirilor de bunuri ( înregistrarea recepțiilor în sistem; gestionarea corespunzătoare a livrărilor către clienți; întocmirea NIR-uri; operarea bonurilor de consum);
- Păstrarea documentelor justificative legate de stocuri și raportarea eventualelor neconcordanțe între stocurile fizice și cele scriptice;
- Organizarea inventarelor periodice și anuale;
- Gestionarea fizică a stocurilor de marfă
- și optimizarea spațiilor de depozitare;
- Sortarea și organizarea eficientă a produselor în depozit, menținând ordinea și curățenia pentru o bună desfășurare a activităților;
- Oferirea de suport și informații clare despre stocuri către alte departamente ale companiei;
- Respectarea legislației în vigoare privind gestionarea stocurilor și asigurarea conformității proceselor de inventariere
- Raportează superiorului ierarhic orice neconcordanță între stocul fizic și cel scriptic
- Salariu fix + tichete de masa;
- Abonament servicii medicale Regina Maria;
- Decontare transport;
- Bonus anual de performanță
- Bookster
Descrierea companiei
Corporate Office Solutions (COS) is one of the market leaders in the office fit-out solutions space in Romania, being the first local company that provided fully integrated “design & build” services for interior services.
From consulting on your workplace needs to designing layouts and managing everything from furniture selection to lighting, construction fit-out, and overseeing all aspects of architecture, we are dedicated to transforming interior visions into tangible realities and crafting spaces tailored to our client's needs.
At COS, we embrace a philosophy of continuous improvement, believing in the collective strength of teamwork and the power of leading by example.
With offices in Bucharest, Cluj-Napoca, Timisoara, and Iasi, our diverse team, consists of talented professionals from various backgrounds, who work closely to solve clients' complex problems and create immersive brand experiences.