Candidatul Ideal
- Minimum 2-3 ani experiență în domeniul transporturilor sau într-un rol similar
- Competențe în managementul ofertelor și licitațiilor
- Capacitatea de a gestiona și urmări documentele justificative legate de transporturi
- Abilități excelente de comunicare și colaborare cu subcontractorii
Descrierea jobului
- Răspunde prompt și eficient la toate cererile de ofertă și licitațiile primite
- Propune soluții de transport profesionale, atât din punct de vedere al prețului cât și al posibilității de realizare, conform standardelor GXO
- Colaborează cu managerul direct pentru crearea și actualizarea bazei de date pentru definirea tarifelor
- Menține o comunicare constantă și eficientă cu subcontractorii, șoferii, birourile GXO și partenerii, având o colaborare strânsă cu echipa de vânzări
- Introduce și actualizează datele specifice transporturilor în sistem
- Administrează fluxul documentelor justificative legate de operațiunile de transport (documente de transport, emitere și primire facturi, etc.)
- Monitorizează și urmărește procesul de încasare a facturilor emise
- Supraveghează și garantează calitatea serviciilor prestate, inclusiv documentarea și gestionarea reclamațiilor
Descrierea companiei
La GXO, suntem mandri ca reprezentam o echipa globala ce are talente la fiecare nivel al organizatiei. Ne concentram pe crearea unui loc de munca care sa permita tuturor sa se dezvolte. Avem grija de sanatatea si siguranta angajatilor nostri; diversitatea, respectul si accentul pe colaborare sunt principalele elemente ale modului care ne desfasuram activitatea si ale rezulatelor furnizate.
Oferim salarii competitive, posibilitati de dezvoltare a carierei pentru fiecare membru al echipei, lucrand intr-o companie agila, bazata pe tehnologie.
GXO SUPPLY CHAIN ROMANIA SRL este o companie specializata in activitati de depozitare, transport si distributie
Asteptam sa te alaturi echipei noastre!