-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Tourism Product Manager

TRAVEL BRANDS S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ce ne dorim noi?
  • Experienta de minim 2 ani in turism - operare curse charter;
  • Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru parteneri;
  • Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu clientii si partenerii;
  • Persoana proactiva si orientata spre rezultate;
  • Abilitati de negociere si planificare;
  • Limba engleza avansat (cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala reprezinta avantaj);
  • Foarte bune cunostinte de operare PC.

Descrierea jobului

Ce vei face tu?
  • Asimilarea cunostintelor despre destinatia/destinatiile desemnata/e (initial prin desk-research si prin transfer de know-how de la ︅︂​︁︅​︁︇︀​︁︉︆consultant);
  • Contactarea si contractarea partenerului/partenerilor din destinatia/destinatiile turistica/e alocata/e;
  • Mentinerea relatiei cu DMC-ul local sau hotelieri si identificarea canalelor de abordare si promovare a acestora, pentru a genera noi oportunitati de vanzare;
  • Identificarea celor mai bune oportunitati de vanzare si promovare a locatiilor, intocmirea unei strategii de vanzari si punerea acesteia in aplicare;
  • Analiza de tip Benchmark, pentru pozitionarea corecta pe piata a produsului;
  • Asimilarea cunostintelor de operare sistem pentru introducerea si verificarea informatiilor specifice locatiilor in platformele de prezentare/vanzare;
  • Pastrarea legaturii cu departamentul de marketing pentru promovarea zonei si a locatiilor, precum si cu departamentul de vanzari, pentru identificarea celor mai bune solutii de vanzari, aplicabile locatiilor contractate;
  • Selectarea produselor care sa faca parte din campaniile de promovare, in functie de specificul destinatiei, a solicitarilor din piata si individualizarea produsului in randul TO concurenti;
  • Constituirea ofertelor pentru actiuni speciale gen: Incentive, conferinte etc. (in tara de destinatie);
  • Colaborarea permanenta cu Yield Manager pentru stabilirea produselor de promovat SPO sau Last Minute;
  • Participarea la actiunile comune ale Companiei (targuri de turism, info-trip-uri, road-show, webinar, etc.);
  • Asigurarea asistentei necesare in teritoriu, atunci cand este nevoie.

Beneficii:
  • Abonament medical la o clinica privata;
  • Tichete de masa;
  • Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
  • Abonament Bookster;
  • Coffee/Tea Corner.

Descrierea companiei

DERTOUR aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.

Parte a grupului german REWE, DERTOUR a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,

Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.

DERTOUR Group a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.

Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link:
https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal pentru a va informa despre modul in care DER Touristik prelucreaza datele dvs. personale.

* Vor fi contactati doar candidatii selectati.

Publicat 19 Nov. 2024 Reactualizat 19 Nov. 2024 Expiră 19 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.