-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul:La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Telesales Agent (Jilava-Ilfov)

Tchibo Coffee Service
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Absolvent de minim studii medii;
  • Cunostinte bune de MS Office (Excel, Word);
  • Foarte bune abilitati de negociere;
  • Orientare catre client (intern si extern);
  • Excelente abilitati de comunicare, diplomatie si toleranta in lucrul cu oamenii;
  • Experienta de lucru cu clientii reprezinta un avantaj;
  • Rezistenta la stres si efort sustinut;
  • Disponibilitate pentru imbunatatirea permanenta a performantelor profesionale;
  • Persoana dinamica, proactiva, responsabila, capabila sa respecte termenele limita;
  • Experienta anterioara, in lucrul cu oamenii, constituie un avantaj;
  • Limba engleza constituie un avantaj.

Descrierea jobului

Descriere job:
  • Contacteaza telefonic partenerii alocati, in scopul preluarii comenzilor de marfa in mod proactiv;
  • Negociaza termenii de plata, utilizand tehnici specifice, pentru a mentine acordul pe termen lung;
  • Mentine parteneriate de succes cu clientii, promovand produsele si serviciile companiei care se potrivesc cel mai bine cu nevoile acestora;
  • Actualizeaza in sistemul intern de lucru informatiile obtinute in urma conversatiilor telefonice, pentru a avea in permanenta date actualizate cu privire la cazurile gestionate;
  • Urmareste respectarea acordurilor si intelegerilor de plata si consum stabilite cu Clientii, in vederea realizarii obiectivelor de busines asumate lunar;
  • Trateaza cu profesionalism fiecare client, indiferent de provocarile intalnite in activitate;
  • Raspunde politicos si are o atitudine profesionala in orice situatie, indiferent de provocarile intalnite pe durata conversatiilor telefonice conform procedurilor de Customer Care;
  • Comunica imediat orice intarziere in procesul de plata catre superiorul direct;
  • Asigura suport tuturor colegilor din echipa, altor echipe/departamente conform nevoilor si situatiilor pe care le gestioneaza;
  • Respecta deadline-urile comunicate/sustinute de superiorul direct si clienti;
  • Indeplineste alte sarcini referitoare la activitatea echipei, la cererea superiorului direct
Beneficii:
  • Un loc de munca intr-o companie in plina expansiune;
  • Salariu fix + bonus;
  • Beneficii: telefon, laptop, tableta, tichete de masa, abonament servicii medicale intr-o retea privata de sanatate;
  • Un mediu de lucru ce incurajeaza initiativa.

Descrierea companiei

Tchibo Coffee Service ofera solutii complete: cafea, ceai, pudra de ciocolata, echipamente pentru prepararea cafelei pentru OOH (Ho.Re.Ca, Vending, Office).

www.tchibo-coffee.com

Publicat 26 Nov. 2024Reactualizat 10 Dec. 2024Expiră 26 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.