-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Tehnician suport tehnic - sisteme de parcare

KADRA TECH S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm noi profesioniști care să se alăture echipei KADRA!

La KADRA credem că oamenii au dreptul de a se ︄︊︉︋︆︆︀︎​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎mișca liber, confortabil și în siguranță, iar prin soluțiile noastre integrate de automatizare și management al accesului contribuim la construirea unei lumi care înțelege și respectă acest adevăr fundamental.

Prin urmare, căutăm colegi care să se alăture echipelor noastre și să le susțină procesele de extindere și să ne împărtășească viziunea despre lume.

Daca ai o atitudine constructiva orientata spre rezultate cu un caracter persuasiv, optimist, esti un tehnician electromecanic sau de telecomunicatii pasionat, deschis spre nou și care dorește să își dezvolte cunoștințele constant sa le puna în valoare în cadrul unui colectiv care crede în ce face, esti persoana pe care o cautam!
  • Studii superioare în domeniul electrotehnic sau telecomunicații;(avantaj)
  • Cunoștințe de bază despre protocoale de rețea (TCP, UDP, IP) și protocoale de aplicare (DHCP, FTP, HTTP, DNS);
  • Cunoștințe de bază în SQL și XML;
  • Foarte bune abilități de comunicare, planificare, organizare, muncă în echipă;
  • Atitudine excepțională față de nevoile identificate la clienți (proactivitate, orientare spre rezolvarea eficientă a problemelor și oferirea de soluții punctuale);
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasări;
  • Deși experiența de lucru în domeniu constituie un avantaj real, persoana ce deține atitudinea și baza necesară de cunoștințe este considerată un candidat potrivit pentru echipa noastră.

Descrierea jobului

  • Gestionează implementarea sistemelor de parcare (verificare soluție, alocare resurse, întocmire Gantt, verificări intermediare, configurare hardware&software);
  • Oferă suport tehnic pentru ︃​︁︅​︂︁︄​︁︈︅︅​︂​︁︉︄​︉︄sisteme de management al parcărilor către clienți, atât remote cât și în locații;
  • Supervizează procesul de testare si verificare a echipamentelor din sistemul de parcare;
  • Menține relația tehnică cu producătorii sistemelor de parcare;
  • Responsabil de procesul de integrare a soluților noi către echipa de vânzători și colaboratori;
  • Responsabil de organizarea și efectuarea training-urilor tehnice interne pe sistemele administrate;
  • Realizarea documentației pentru procesele tehnice (ghiduri, fișe tehnice, proceduri de exploatare a echipamentelor etc).
  • Activitatea se desfasoara atat la birou, cat si in locatiile clientilor (santiere).

Descrierea companiei

KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.

Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:

  • Acces automat – uși, porți, ferestre
  • Sisteme de management al parcărilor;
  • Trape de fum, luminatoare, policarbonat;
Publicat 25 Nov. 2024 Reactualizat 25 Nov. 2024 Expiră 25 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.