Tehnician Service Teren
ENVIPCO SOLUTIONS SRL
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal
ai cel puțin studii medii
Ești entuziast și proactiv, cu o atitudine de tipul „putem face!”
Comunici excelent cu clienții și colegii
Acordezi atenție la detalii și poți lucra într-un sistem
Ești precis și exigent cu munca ta
Ai capacitatea de a lucra sub presiune și în termene scurte
Ai o bună toleranță la stres
ai cel puțin studii medii
Ești entuziast și proactiv, cu o atitudine de tipul „putem face!”
Comunici excelent cu clienții și colegii
Acordezi atenție la detalii și poți lucra într-un sistem
Ești precis și exigent cu munca ta
Ai capacitatea de a lucra sub presiune și în termene scurte
Ai o bună toleranță la stres
Descrierea jobului
Cerintele postului
Primirea, procesarea și documentarea rapoartelor primite de la parteneri prin telefon
Oferirea suportului de prim nivel ︁︀︂︃︃︇︉︆︄către parteneri
Înregistrarea zilnică a rapoartelor de defecte și atribuirea acestora tehnicienilor de service printr-un sistem de gestionare a tichetelor
Gestionarea procesului de service conform cerințelor acordului de service valabil
Transferul sarcinilor către departamentele corespunzătoare ale grupului, dacă este necesar
Administrarea curentă și actualizarea continuă a sistemului de gestionare a serviciilor
Evaluarea activității tehnicienilor de service pe baza indicatorilor statistici
Pregătirea ofertelor de service pe baza acordului de service aplicabil
Emiterea facturilor de service
Menținerea contactului cu afiliații și subcontractanții, atât pe plan intern, cât și internațional
Oferim:
Pachet de beneficii atractiv (angajare, telefon mobil, laptop, indemnizație de transport)
Oportunități continue de învățare și dezvoltare într-o industrie inovatoare
Mediu profesional și uman de suport
Spațiu de lucru flexibil (opțiune de lucru de acasă)
Echipă internațională
Instrumente moderne și noi
Primirea, procesarea și documentarea rapoartelor primite de la parteneri prin telefon
Oferirea suportului de prim nivel ︁︀︂︃︃︇︉︆︄către parteneri
Înregistrarea zilnică a rapoartelor de defecte și atribuirea acestora tehnicienilor de service printr-un sistem de gestionare a tichetelor
Gestionarea procesului de service conform cerințelor acordului de service valabil
Transferul sarcinilor către departamentele corespunzătoare ale grupului, dacă este necesar
Administrarea curentă și actualizarea continuă a sistemului de gestionare a serviciilor
Evaluarea activității tehnicienilor de service pe baza indicatorilor statistici
Pregătirea ofertelor de service pe baza acordului de service aplicabil
Emiterea facturilor de service
Menținerea contactului cu afiliații și subcontractanții, atât pe plan intern, cât și internațional
Oferim:
Pachet de beneficii atractiv (angajare, telefon mobil, laptop, indemnizație de transport)
Oportunități continue de învățare și dezvoltare într-o industrie inovatoare
Mediu profesional și uman de suport
Spațiu de lucru flexibil (opțiune de lucru de acasă)
Echipă internațională
Instrumente moderne și noi
Descrierea companiei
De peste 40 de ani, Envipco se impune ca lider pe piața globală a echipamentelor de reciclare. Suntem în căutarea unor angajați cu experiență și de încredere, dedicați misiunii de a sprijini economia circulară.
Dacă vrei să contribui la o cauză nobilă într-un mediu inovator și să construiești viitorul alături de noi, te invităm să te alături echipei noastre!
Dacă vrei să contribui la o cauză nobilă într-un mediu inovator și să construiești viitorul alături de noi, te invităm să te alături echipei noastre!
Publicat
7 Oct. 2024
Reactualizat
4 Nov. 2024
Expiră
6 Nov. 2024
Joburi similare