Tehnician Service IT - Echipamente Periferice
MB DISTRIBUTION SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii medii sau superioare cu profil tehnic; Certificarile pe service imprimante constituie un avantaj;
- Minim 2 ani de experienta in service echipamente periferice;
- Cunostinte temeinice despre echipamentele periferice, electronica (de putere medie si mica), scheme bloc, logica service (cautare defect), indemanare demontare/montare echipamente;
- Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii, persoana responsabila, serioasa, proactiva;
- Cunostinte de Limba engleza (min. nivel mediu);
- Efectueaza deplasari On Site
- Permis categoria B
- Minim 2 ani de experienta in service echipamente periferice;
- Cunostinte temeinice despre echipamentele periferice, electronica (de putere medie si mica), scheme bloc, logica service (cautare defect), indemanare demontare/montare echipamente;
- Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii, persoana responsabila, serioasa, proactiva;
- Cunostinte de Limba engleza (min. nivel mediu);
- Efectueaza deplasari On Site
- Permis categoria B
Descrierea jobului
- Desfasurarea activitatii specifice pentru testarea, diagnosticarea si repararea echipamentelor periferice de tip multifunctionale, imprimante de uz general si dedicate ︁︃︅︉︂︂︄︂(etichete termice, CD-uri, etc.), terminale mobile, cititoare cod de bare, cititoare de carduri, conform procedurilor de service stabilite de producatori;
- Alcatuirea listei cu piesele de schimb care sunt necesare pentru efectuarea reparatiilor si pentru care trebuie transmise comenzile catre producatori;
- Solicitarea in aplicatia de service management a pieselor de schimb necesare pentru reparatie;
- Completarea tuturor documentele necesare pentru eliberarea din magazie si utilizarea pieselor de schimb;
- Introducerea datelor referitoare la interventiile efectuate in aplicatia de service management a departamentului service;
- Mentinerea contactului cu reprezentantii producatorilor pentru suportul tehnic in vederea solutionarii cazurilor cu defecte mai complicate;
- Oferirea explicatiilor legate de reparatia efectuata (problemele identificate, solutiile adoptate), daca i se solicita acest lucru de catre client;
- Studierea documentatiilor tehnice furnizate de producatori, pentru a fi permanent la curent cu noutatile introduse de acestia.
- Alcatuirea listei cu piesele de schimb care sunt necesare pentru efectuarea reparatiilor si pentru care trebuie transmise comenzile catre producatori;
- Solicitarea in aplicatia de service management a pieselor de schimb necesare pentru reparatie;
- Completarea tuturor documentele necesare pentru eliberarea din magazie si utilizarea pieselor de schimb;
- Introducerea datelor referitoare la interventiile efectuate in aplicatia de service management a departamentului service;
- Mentinerea contactului cu reprezentantii producatorilor pentru suportul tehnic in vederea solutionarii cazurilor cu defecte mai complicate;
- Oferirea explicatiilor legate de reparatia efectuata (problemele identificate, solutiile adoptate), daca i se solicita acest lucru de catre client;
- Studierea documentatiilor tehnice furnizate de producatori, pentru a fi permanent la curent cu noutatile introduse de acestia.
Descrierea companiei
MB DISTRIBUTION este unul dintre principalii distribuitori de produse IT (hardware si software) de pe piata romaneasca. Prin intermediul unei retele de cca. 300 de dealeri distribuim produsele unora dintre marcile renumite pe plan mondial: IBM, EPSON, LENOVO, RICOH, EMERSON, etc.
Publicat
22 Oct. 2024
Reactualizat
22 Oct. 2024
Expiră
21 Nov. 2024