Tehnician Scenotehnica
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Daca esti un expert in scenotehnica, stii ce e ala un Behringer Wing sau un Nova MCTRL4K , ai vazut si implementat cel putin vreo 500 de ridere tehnice in viata ta, stii si electrica, ai inceput cu cablarile si ai ajuns sa coordonezi echipele de AV si sa propui setup-uri de evenimente care au fost si implementate si simti ca asta e urmatorul pas pentru tine, atunci da-ne un semn sa ne cunoastem.
Descrierea jobului
• Montajul și demontatul echipamentelor audio-video și lumini.
• Asigurarea funcționării corespunzătoare a echipamentelor în timpul evenimentelor.
︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀• Colaborarea cu echipa pentru a răspunde prompt nevoilor tehnice.
• Asigurarea bunei funcționări a echipamentelor și efectuarea de reparații și întreținere, dacă este necesar.
Ce căutăm la tine:
• Experiență în montajul și demontatul echipamentelor audio-video și lumini.
• Abilități tehnice, atitudine proactiva și capacitatea de a rezolva problemele rapid și eficient.
• Capacitatea de a lucra eficient în echipă.
• Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în diferite locații și intervale orare.
• Permis de conducere categoria B (reprezintă un avantaj).
Recompense:
· Oportunități de creștere profesională într-un mediu stimulant și creativ.
· Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare.
· Experiență de lucru cu clienți din diverse industrii și proiecte de amploare.
Baza noastră centrală: București
Daca simti ca ăsta e următorul pas pentru tine si dacă ai citit anuntul până aici, dă-ne un semn să ne cunoastem . Poţi să pui şi un CV, că ne ajută. Intre timp, pregătim o cafea bună.
Descrierea companiei
Am crescut impreuna in departamentele de CS ale agentiilor de comunicare, pe vremea cand facebookul era hi5 iar digitalul era la rubrica de “nice to have”. Am lucrat impreuna pe proiecte, ne-am descoperit pasiunea pentru BTL, ne-am format, am trecut impreuna prin tot felul de situatii, am schimbat agentiile, am crescut invatand din fiecare experienta pana in punctul in care ne-am numit specialisti.
In 2009 am descoperit o nevoie acuta in piata de o agentie care sa ofere, pe langa solutii de implementare, servicii de planificare si consultanta specifice BTL-ului dar si comunicarii directe in general.
Fast forward 12 ani, suntem Rename Advertising, un proiect care a inceput cu 3 prieteni si s-a transformat intr-o agentie de BTL cu clienti recurenti si proiecte de anvergura nationala.