Candidatul Ideal
CANDIDATUL POTRIVIT PENTRU ACEST POST VA AVEA:
- Aptitudini de comunicare si empatie – sunt calitati esentiale realizarii rolului cu succes
- Cunostinte elementare de configurari retele
- Cunostinte elementare de Microsoft Windows & Excel
- Disponibilitate pentru delegatii si pentru sofat distante lungi
- Permis auto categ. B de minim 2 ani
Descrierea jobului
Cautam un coleg empatic si comunicativ, care sa asigure un training de calitate pentru clientii nostri. Daca ai inclinatii spre domeniul tehnic, vei invata rapid notiunile necesare. Postul implica delegatii cu autoturismul firmei pe parcursul a 1 - 4 zile. Pe perioada weekendurilor nu se programeaza deplasari.
📌 Ce vei face?
📌 Ce trebuie sa stii?
Procesul de recrutare include un test de personalitate si un test de aptitudini intelectuale.
Postul presupune delegatii de 1-4 zile si sofat pe distante lungi.
📞 Hai sa ne cunoastem!
Daca esti interesat, vom sustine o prima discutie intr-un call Google Meet.
📌 Ce vei face?
- Te vei deplasa cu autoturismul companiei pentru livrarea si instalarea echipamentelor (case de marcat, computere, cantare, cititoare de coduri etc.).
- Vei monta si conecta echipamentele la sediul clientilor.
- Vei instala si configura programe de gestiune, drivere fiscale, retele de calculatoare si sisteme de operare.
- Vei sustine traininguri pentru clienti, explicandu-le clar cum sa foloseasca solutiile noastre.
- Vei configura si personaliza formatele documentelor in programele de gestiune (facturi, avize, etichete).
- Vei oferi suport tehnic, preluand solicitari prin tichete sau telefonic, atunci cand nu ai instalari pe teren.
- Salariu motivant, corelat cu experienta si competentele tale
- Tichete de masa
- Diurna pentru deplasari
- Traininguri specializate pentru a-ti dezvolta abilitatile
- Program de lucru la sediu (cand nu sunt deplasari programate):
- Luni - Vineri, 09:00 – 18:00 Programul de lucru in zilele in care activitatea se desfasoara la sediu este intre 09:00 – 18:00 de luni pana vineri.
📌 Ce trebuie sa stii?
Procesul de recrutare include un test de personalitate si un test de aptitudini intelectuale.
Postul presupune delegatii de 1-4 zile si sofat pe distante lungi.
📞 Hai sa ne cunoastem!
Daca esti interesat, vom sustine o prima discutie intr-un call Google Meet.
Descrierea companiei
Sedona is one of the most trusted providers of POS systems in Romania, proudly serving small and medium-sized retailers and restaurants. We deliver exceptional customer service, expert product consultations, and hands-on training to help our clients succeed.
Our Values:
• Personal responsability
• High-quality products and services
• Respect for customers and employees
Joburi similare