Candidatul Ideal
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca ai:
- studii medii/ superioare;
- minim 2 ani experienta intr-un depozit de distributie, in lucrul cu facturi, avize, documente specifice de gestiune;
- cunostinte de operare in lucrul cu sisteme de tip WMS pentru ︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎gestionarea marfurilor din depozite;
- cunostiinte operare PC: Word, Excel, e-mail;
- persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa;
- capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking.
Descrierea jobului
- asiguri buna desfasurare a activitatii depozitului prin inregistrarea in sistem informatic a documentelor privind primirea, etichetarea, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate în depozit, in baza documentelor confirmate si semnate de catre gestionari, respectiv sef depozit;
- asiguri din punct de vedere scriptic fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne;
- faci inregistrarile in Registrul Intrari - Iesiri si te asiguri de intocmirea documentului ''Nota receptie depozit'';
- asiguri operarea intrarilor si retururilor de marfa in WMS si raspunzi de acuratetea datelor introduse in sistemul informatic privind miscarile de marfuri din depozit;
- comunici in permanenta cu seful de depozit, cu gestionarii si cu toti angajatii depozitului in scopul organizarii activitatii de picking (receptie marfa, pregatire comenzi in vederea livrarii, anulare comenzi picking, etc);
- transmiti neconformitatile constatate la receptie sefului direct si departamentului achizitii auto (informare scrisa privind diferentele constatate) si te asiguri de efectuarea reglarilor de stoc;
- te asiguri de punerea la dispozitia angajtilor din depozit, a necesarului de etichete pentru produsele aflate in depozit, a.i marfa ce urmeaza a fi expediata sa fie etichetata corespunzator;
- te asiguri ca livrarea produselor cu termene de valabilitate limitate in ordinea « primele intrate – primele ieşite »
- participi la realizarea inventarului scriptic sau faptic (impreuna cu revizorul de gestiune si cu ceilalti angajati din depozit);
- propui si implementezi masuri de eficientizare a organizarii depozitului, a fluxului de marfa din depozit.
Beneficii Oferite:
- salariu aferent functiei, tichete de masa, asigurare medicala si alte recompense in functie de rezultate;
- acces la abonament sport, in conditiile legii;
- apartenenta la o echipa de succes in cadrul unei companii, care este lider de piata in domeniul vanzarilor de anvelope si are o experienta de peste 32 de ani in Romania;
- acces la proiecte de dezvoltare personala si profesionala.
Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa.
Transportul angajatilor din Piatra Neamt la locul de munca din Savinesti este asigurat cu masinile societatii.
Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
Descrierea companiei
Dinamic 92 Distribution SRL este o companie infiintata in 1992 avand ca principala activitate distributia nationala de anvelope, consumabile auto, materiale pentru constructii si amenajari interioare. In cei 32 ani de existenta, politica firmei a fost orientata catre identificarea si satisfacerea nevoilor clientilor sai printr-un proces continuu de largire a gamelor de produse oferite, la un raport pret/calitate cat mai competitiv.
Sediul central al firmei Dinamic 92 este in Piatra Neamt, activitatea de distributie fiind completata prin cele 5 puncte de lucru din Piatra Neamt, Bucuresti, Constanta, Timisoara si Cluj.