Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Ca parte din echipa noastră, rolul tău va implica:
- Preluarea apelurilor de suport tehnic din partea clienților juridici și oferirea de informații clare despre serviciile și produsele Orange.
- Realizarea analizei inițiale a reclamațiilor și identificarea soluțiilor personalizate pentru nevoile fiecărui client.
- Oferirea de feedback proactiv și reactiv, astfel încât clienții să fie mereu la curent cu situația tehnică a serviciilor.
- Activarea și modificarea serviciilor Orange prin aplicațiile disponibile.
- Înregistrarea solicitărilor și sesizărilor clienților, asigurându-te că sunt tratate corespunzător.
- Asigurarea suportului pentru utilizarea serviciilor Orange pentru clienți interni și externi.
- Testarea noilor servicii și raportarea de nonconformități pentru produsele Orange.
- Oferirea de suport echipelor interne pentru rezolvarea problemelor legate de sesizări sau nefuncționarea serviciilor tehnice.
- Experiența anterioară în customer care sau suport tehnic reprezintă un avantaj important, dar nu este un criteriu obligatoriu.
- Certificare CCNA (avantaj).
- Abilități excelente de comunicare, convingere și persuasiune.
- Orientare spre soluții, cu abilități puternice de problem-solving.
- Focus pe client și capacitatea de a lucra eficient în echipă.
- Capacitate de a lucra sub presiune și de a se adapta rapid la schimbări.
- Inițiativă, proactivitate și expertiză tehnică.
Descrierea companiei
Orange este Liderul pieței de Telecomunicații Mobile din România. La nivel mondial, Orange Group este un furnizor important de servicii IT și telecomunicații pentru companii multinaționale din 220 de țări și teritorii.
Orange România este o companie certificată #TopEmployer, fiind recunoscută pentru condițiile excelente pe care le oferă angajaților.
La Orange, plasăm oamenii în centrul a tot ceea ce facem, în același mod în care responsabilitatea noastră socială și de mediu este esențială pentru strategia noastră. Deoarece echipele noastre sunt cel mai mare atu al nostru și pentru că operăm într-un sector în continuă evoluție, ne asigurăm că experiența angajaților noștri este una cât mai cuprinzătoare și mai plăcută, aliniată cu experiența pe care o oferim clienților noștri.
Bazându-ne pe strategia noastră corporativă și pe angajamentele noastre, suntem astăzi unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicații și servicii digitale.
Brandul Orange a fost creat pentru a simplifica comunicarea umană, aducând astfel valoare comunităților în care activează.
Suntem o companie digitală care construiește viitorul conexiunii umane - Orange este ceea ce suntem și ceea ce facem, în fiecare zi.
Dacă vrei să contribui la experiența Orange, să fii parte dintr-o echipă sclipitoare și să beneficiezi de avantajele unui Angajator de Top, urmărește oportunitățile de carieră și înregistrează-te cu propriul tău cont pe orange.ro/jobs. Chiar dacă job-ul pe care îl cauti nu e deschis în prezent, având un cont activ la Orange, vei putea fi informat la timp despre noile oportunități.
Ți-ar placea să știi mai multe despre viața la Orange?
Te așteptăm pe orange.ro/jobs/life-at-orange!