Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Technical Service Representative

Orange Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

How would you like to work in IT & Communication, toying with cutting edge technologies and enjoying your life? Come closer to #LifeAtOrange.

What We’re Looking For:

We are seeking a collaborative team player with a positive attitude and a strong focus on customer satisfaction. The ideal candidate will be solution-oriented, proactive, and committed to delivering high-quality service.

Descrierea jobului

What You Will Be Doing:
  • Receive and document customer complaints, validate them, and create tickets for the appropriate technical teams (e.g., Monitoring, NOC, Field Operations).
  • Close trouble tickets once the issue is resolved and the customer has confirmed their satisfaction.
  • Communicate technical disruptions caused by Orange Romania’s contracted services abroad to external partners.
  • Provide regular reports and respond to ad-hoc requests regarding wholesale service disruptions.
  • Notify internal and external customers about scheduled maintenance or work activities within the Orange Romania network (serve as backup for the MWTKT entity).
  • Coordinate scheduled maintenance with outsourced partner networks to minimize disruption to customer service.
  • Ensure seamless access service provision in the co-location areas of Orange Romania.

What You Need to Know/Have:
  • Understanding of telecommunications networks.
  • Ability to manage multiple tasks simultaneously.
  • Proficiency in MS Excel and other Microsoft Office programs.
  • Strong customer focus.
  • Adaptability and flexibility.
  • Teamwork and collaboration skills.
  • Ability to work under pressure and maintain composure in stressful situations.
  • Strong communication skills, both with customers and internal teams.
  • Proficiency in English.

What’s in it for you

Performance Bonuses – based on your results & the company’s;
Loyalty Bonuses, if you extend your stay;
Electronic Meal Tickets - as you imagine;
Medical & Life insurance for you - facilities for your family, too;
Professional GSM subscription;
Personal GSM subscription, also [because we believe in communication!];
Special grants on Smartphones & devices; discounts for Orange products & services;
Development Platforms - Orange Learning, Trainings, Career Counselling, Coaching & Career plan mentoring;
Wellbeing Programs – we support your Zen;
& more!

Come & work for a #TopEmployer company. You could be part of an organization where great colleagues and team spirit support your professional development.

Apply and let’s have a talk.

At Orange, you can.

We encourage all candidate profiles, regardless of gender, age, race, citizenship, ethnicity, color, language, religion, social origin, genetic traits, sexual orientation, permanent or temporary disability, nationality, political choice, social category or social origins, situation or family responsibility, belonging to a disadvantaged category, membership or trade union activity.

Descrierea companiei

Orange este Liderul pieței de Telecomunicații Mobile din România. La nivel mondial, Orange Group este un furnizor important de servicii IT și telecomunicații pentru companii multinaționale din 220 de țări și teritorii.

Orange România este o companie certificată #TopEmployer, fiind recunoscută pentru condițiile excelente pe care le oferă angajaților.

La Orange, plasăm oamenii în centrul a tot ceea ce facem, în același mod în care responsabilitatea noastră socială și de mediu este esențială pentru strategia noastră. Deoarece echipele noastre sunt cel mai mare atu al nostru și pentru că operăm într-un sector în continuă evoluție, ne asigurăm că experiența angajaților noștri este una cât mai cuprinzătoare și mai plăcută, aliniată cu experiența pe care o oferim clienților noștri.

Bazându-ne pe strategia noastră corporativă și pe angajamentele noastre, suntem astăzi unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicații și servicii digitale.

Brandul Orange a fost creat pentru a simplifica comunicarea umană, aducând astfel valoare comunităților în care activează.

Suntem o companie digitală care construiește viitorul conexiunii umane - Orange este ceea ce suntem și ceea ce facem, în fiecare zi.

Dacă vrei să contribui la experiența Orange, să fii parte dintr-o echipă sclipitoare și să beneficiezi de avantajele unui Angajator de Top, urmărește oportunitățile de carieră și înregistrează-te cu propriul tău cont pe orange.ro/jobs. Chiar dacă job-ul pe care îl cauti nu e deschis în prezent, având un cont activ la Orange, vei putea fi informat la timp despre noile oportunități.

Ți-ar placea să știi mai multe despre viața la Orange?

Te așteptăm pe orange.ro/jobs/life-at-orange!

Publicat 3 Mart. 2025Reactualizat 3 Mart. 2025Expiră 2 Apr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.