Team Leader & Quality Assurance, Call Center
Editura Booklet
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- experienta de management pe o pozitie similara intr-un mediu BPO / Contact Center
- experienta in telesales si activitati de inbound, reprezinta un avantaj
- cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office si sisteme CRM;
- studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);
Persoana care da dovada de:
- abilitati de comunicare și interpersonale; se adapteaza usor la schimbari, poate lucra intr-un mediu dinamic
- persoana analitică, orientata catre rezultate, solutii si rezolvarea problemelor
- abilitati de relationare si comunicare, gandire logica, structurata, atentie la detalii;
- atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;
- spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune;
- spirit de echipa, incredere in sine, autocontrol;
- dorinta de a invata si de a se perfectiona continuu in domeniul vanzarilor, buna dispozitie.
- experienta in telesales si activitati de inbound, reprezinta un avantaj
- cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office si sisteme CRM;
- studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);
Persoana care da dovada de:
- abilitati de comunicare și interpersonale; se adapteaza usor la schimbari, poate lucra intr-un mediu dinamic
- persoana analitică, orientata catre rezultate, solutii si rezolvarea problemelor
- abilitati de relationare si comunicare, gandire logica, structurata, atentie la detalii;
- atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;
- spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune;
- spirit de echipa, incredere in sine, autocontrol;
- dorinta de a invata si de a se perfectiona continuu in domeniul vanzarilor, buna dispozitie.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- monitorizeaza indicatorii cheie de performanță ai echipei și se asigura de realizarea obiectivelor individuale
ale membrilor echipei pe ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂care o coordoneaza.
- gestioneaza resursele, instrumentele, procesele și procedurile intr-un mod eficient, pentru a asigura livrarea
rezultatelor stabilite
- asigura suportul zilnic, coaching, feedback in vederea cresterii rezultatelor
- se asigura că planificarea, procedurile și codul de conduită sunt respectate de toți membrii echipei;
- identifica oportunitățile de îmbunătățire a proceselor;
- face eforturi in vederea îmbunătățirii productivității în cadrul echipei;
- participa la sedinte de prezentare a indicatorilor de performanță
Ce iti oferim:
Un pachet financiar atractiv, care include salariu fix și bonusuri motivante;
Un mediu de lucru prietenos și bazat pe performanță;
- monitorizeaza indicatorii cheie de performanță ai echipei și se asigura de realizarea obiectivelor individuale
ale membrilor echipei pe ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂care o coordoneaza.
- gestioneaza resursele, instrumentele, procesele și procedurile intr-un mod eficient, pentru a asigura livrarea
rezultatelor stabilite
- asigura suportul zilnic, coaching, feedback in vederea cresterii rezultatelor
- se asigura că planificarea, procedurile și codul de conduită sunt respectate de toți membrii echipei;
- identifica oportunitățile de îmbunătățire a proceselor;
- face eforturi in vederea îmbunătățirii productivității în cadrul echipei;
- participa la sedinte de prezentare a indicatorilor de performanță
Ce iti oferim:
Un pachet financiar atractiv, care include salariu fix și bonusuri motivante;
Un mediu de lucru prietenos și bazat pe performanță;
Descrierea companiei
Editura Booklet s-a impus în domeniul educaţional din România prin cărțile dedicate învăţării limbilor străine, științelor și materialelor de pregătire pentru examenele naţionale. În 2015, am lansat colecția de literatură pentru copii Booklet Fiction, în care au apărut romane grafice, de aventuri, polițiste, istorice, fantasy și SF, atât pentru cititorii mai mici, cât și pentru segmentul young adult.
Publicat
8 Nov. 2024
Reactualizat
14 Nov. 2024
Expiră
8 Dec. 2024
Joburi similare
- 14 Nov. 2024
Team Leader Know Your Customer with French Iasi
Societe Generale Global Solution Centre
Remote (de acasă) -