Candidatul Ideal
- Limba Cehă sau Slovacă la nivel avansat/ nativ ( OBLIGATORIU)
- Foarte bune cunostinte de operare calculator;
- Competente in organizarea activitatii;
- Competente in coordonarea oamenilor;
︋︋️︌︀︃️︊︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎- Capacitate de feed-back si raportare;
- Abilitati de comunicare, relationare, management al timpului
- Mimim 1 an experienta in call center vanzari
- Foarte bune cunostinte de operare calculator;
- Competente in organizarea activitatii;
- Competente in coordonarea oamenilor;
︋︋️︌︀︃️︊︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎- Capacitate de feed-back si raportare;
- Abilitati de comunicare, relationare, management al timpului
- Mimim 1 an experienta in call center vanzari
Descrierea jobului
- Analizează performanţa agenţilor în baza rapoartelor de realizare a indicatorilor de performanţă şi a apelurilor ascultate, acordă feedback, susţine ︁︀︂︃︃︈︃︀sesiuni de coaching şi stabileste acţiuni specifice pentru imbunataţirea performanţelor agenţilor şi ale echipei.
- Se asigură că agenţii cunosc şi aplică informaţiile noi, au competenţele necesare desfaşurarii activitaţii.
- Dovedeşte interes în atingerea indicatorilor de performanţă atât la nivel individual, cât şi la nivelul echipei.
- Recruteaza noi agenti in vederea mentinerii numarului de operatori.
- Pregateste bazele de date si coordoneaza ziua de munca.
Beneficii:
- Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:30
- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masa
- Bonus in functie de performanta echipei
- Lucru 100% remote
- Se asigură că agenţii cunosc şi aplică informaţiile noi, au competenţele necesare desfaşurarii activitaţii.
- Dovedeşte interes în atingerea indicatorilor de performanţă atât la nivel individual, cât şi la nivelul echipei.
- Recruteaza noi agenti in vederea mentinerii numarului de operatori.
- Pregateste bazele de date si coordoneaza ziua de munca.
Beneficii:
- Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:30
- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masa
- Bonus in functie de performanta echipei
- Lucru 100% remote
Descrierea companiei
Compania INOVATIVE PERSPECTIVE a fost înființată în Polonia in 2013, iar în prezent activează în șapte țări din Europa. A fost fondată cu scopul de a valorifica serviciile de înaltă calitate și promovează acțiunile atipice în marketing-ul online. INOVATIVE PERSPECTIVE SRL dorește să fie întotdeauna alături de clienți pentru a le putea îndeplini cele mai exigente cerințe astfel încât aceștia să poată acționa eficient în sectorul în care își desfășoară activitatea