Suport Achizitii
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Detine studii superioare in domeniul financiar;
- Experienta anterioara pe o pozitie similara de 1-2 ani;
- Abilitati de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor;
- Spirit de echipa, proactivitate, adaptabilitate;
- Competente avansate de utilizare a pachetului MS Office;
- Cunostinte medii de limba engleza (scris, vorbit).
Descrierea jobului
- Verificarea si inregistrarea facturilor primite de la furnizori;
- Urmarirea termenelor si a inregistrarilor receptiilor;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii actuali ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈si confirmarea comenzilor;
Informatii aditionale
Beneficii:
- Bonusuri anuale de performanta;
- Bonuri de masa in valoare de 40 de lei/zi;
- Prime de sarbatori;
- Training-uri de dezvoltare profesionala;
- Abonament de servicii medicale;
- Discount la asigurarea de sanatate privata (Allianz Tiriac);
Descrierea companiei
Electroglobal este unul dintre liderii naționali în domeniul soluțiilor si echipamentelor electrice, pentru sistemele de automatizări industriale, acţionări electrice şi sisteme de iluminat.
Scopul nostru este să oferim soluţii pentru eficientizare energetică şi îmbunătăţirea productivităţii, propunând soluţii personalizate, adaptate business-ului. Vrem ca orice colaborare să se transforme într-un parteneriat de lungă durată.
Având experienţă îndelungată şi capabilităţi variate în domeniu, beneficiind de susţinerea unor producători de renume mondial, venim în sprijinul industriei româneşti cu:
Echipamente şi materiale electrice
Servicii de complexitate ridicată, precum: Consultanţă pentru definirea unui sistem nou sau modernizarea celui existent, Proiectare electrică, luminotehnică şi de automatizare, Dezvoltare software pentru acţionări şi automatizări, Asistenţă tehnică la montaj, Punerea în funcţiune a echipamentelor furnizate, Uzinare tablouri electrice.