Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Supervizor depozit @ Meron Floresti

MERON
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem in cautarea unui Supervizor depozit in Floresti, care sa faciliteze comunicarea cu furnizorii pentru a obtine informatii despre produse/servicii, disponibilitate si termene de livrare.

Cerinte:
  • Experienta minim 2 ani pe un rol similar
  • Identificarea de potentiali parteneri noi;
  • Contactarea telefonica a potentialilor parteneri noi;
  • Comunicarea cu furnizorii pentru a obtine informatii despre produse/servicii, disponibilitate si termene de livrare;
  • Solicitarea si negocierea ofertelor de preţ;
  • Analizarea pietei si propunerea de solutii de reducere a costurilor sau furnizorilor alternativi unde este posibil;
  • Urmarirea performanţelor periodice ale furnizorilor in ce priveste obiectivele de calitate si termenele de livrare;
  • Asigurarea acoperirii necesarului de achizitii/logistica al companiei in termenii de timp si calitate, pentru comenzile aflate in derulare;
  • Stabilirea relatiilor optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale.

Descrierea jobului

  • Negocierea periodica a termenilor contractuali cu furnizorii;
  • Gasirea canalelor noi de indentificare a categoriilor noi de produse;
  • Crearea de rapoarte specifice;
  • Verificarea si confirmarea receptiilor de la furnizori si sesizarea furnizorului despre orice eroare aparuta in receptii;
  • Supervizarea realizarii platilor catre furnizori conform conditiilor contractuale agreate, in vederea asigurarii continuitatii in aprovizionare;
  • Logistica si calitate
  • Abordarea masurilor necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate in limita bugetului disponibil;
  • Elaborarea politicilor, procedurilor si instrumentelor de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii la nivel de companie;
  • Elaborarea propunerilor de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor;
  • Intocmirea si urmarirea comenzilor de aprovizionare import/export;
  • Asigurarea folosirii eficiente a resurselor;
  • Gestionarea operatiunilor zilnice de achizitii, logistica si gestionare a materialelor;
  • Asigurarea indeplinirii in timp util a standardelor materiale ale companiei, intr-un mod eficient si etic;
  • Identificarea necesarului de aprovizionare cu materii prime, consumabile, ambalaje;
  • Setarea, urmarirea si asigurarea nivelul de stoc MIN si MAX pentru materialele recurente in stransa legatura cu locatiile membre ale grupului Meron;
  • Mentinerea legaturii cu departamentele si locatiile membre ale grupului Meron si informarea privind disponibilitatea produselor in stoc si eventuale modificari de preturi;
  • Intocmirea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pentru a asigura un stoc optim;
  • Asigurarea in timp util a necesarului de elemente consumabile (piese) pentru toate locatiile membre ale grupului Meron;
  • Gestionarea situatiei materialelor ce urmeaza sa expire;
  • Urmarirea indeplinirii obiectivelor de reducere a costurilor si optimizarea lantului de aprovizionare;
  • Raportarea periodica a situaţiei stocurilor, realizarea analizei şi comparaţiilor periodice a stocului valoric si cantitativ;
  • Realizarea de evaluari si gasirea solutiilor de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, vanzarilor, soldurilor, scadentelor, sconturilor conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii;
  • Verificarea conformitatii caracteristicilor tehnice si comerciale ale produselor comandate si receptionate;
  • Responsabilitati generale
  • Contribuirea la intocmirea planului de afaceri anual si la realizarea diverselor proiecte initiate in companie;
  • Alte responsabilitati date de conducerea companiei ce pot avea legatura cu activitatea departamentului
NOTA: Lista completa a sarcinilor, beneficiilor si recompenselor financiare va fi discutata ulterior, intr-un interviu viitor.

Descrierea companiei

Noi suntem MERON, cel mai mare lanț de coffee shops din România - un concept unic pentru spațiul cafelei de specialitate din România. Existând până în prezent 20 locații, ne poți găsi în orașe precum Cluj-Napoca, Brașov, București, Satu-Mare, Zalău, Oradea, Târgu-Mureș, Alba Iulia, Sibiu și Bistrița. Misiunea noastră este să promovăm cafeaua de specialitate: prăjim cafea, bem cafea, învățăm despre cafea și împărtășim cunoștințele despre cafea. Suntem dedicați întregului proces de preparare a cafelei de specialitate, monitorizând parcursul acesteia de la fermier și până la livrarea produsului final către oaspeții care ne trec pragul.
Publicat 4 Mart. 2025Reactualizat 4 Mart. 2025Expiră 3 Apr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.