Supervizor Birou - Administrare Credite Corporate
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- Experienta profesionala bancara – minim 4-5 ani (minim 2 ani in activitatea de administrare credite corporate);
- Abilitati managerile (coordonare echipa, organizare, decizie, control, gestionarea proiectelor), experienta anterioara reprezinta un atu;
- Bune abilitati de comunicare, relationare, negociere, mediere, spirit de echipa;
- Abilitati in zona de mentoring/coaching;
- Buna capacitate de adaptare la schimbare, capacitatea de lucru sub presiune, cu termene-limita;
- Cunostinte referitoare la bunele practici din domeniul de activitate;
- Cunostinte generale despre produselor si serviciile bancii;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
Descrierea jobului
Suntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. ︁︀︈︈︈︈︁︈︅Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.
Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.
Cum vei contribui
- Asiguri desfasurarea corespunzatoare a activitatii in cadrul biroului coordonat in vederea administrarii, procesarii si monitorizarii portofoliului de credite alocat;
- Coordonezi procesul de implementare in sistem a documentelor contractuale si de efectuare a tragerilor, a modelarii si activarii garantiilor in aplicatia CMS;
- Organizezi procesul de intocmire fise de monitorizare si situatia expunerilor si a garantiilor aferente clientilor corporate necesare a fi incluse in aplicatiile de credit;
- Coordonezi activitatea de administrare si monitorizare a garantiilor emise de fondurile de garantare clientilor corporate;
- Coordonezi activitatea de monitorizare si raportare a creditelor si imprumuturilor interbancare la termen si a acordurilor incheiate cu institutiile financiare;
- Oferi suport in administrarea clientilor aflati in administrare normala si workout, in procesele aferente procedurilor legale furnizand documentele in format electronic existente in aplicatiile informatice si a celor originale solicitate din locatiile de pastrare centralizata, fisa de monitorizare si rapoartele de monitorizare;
- Indrumi echipa, din punct de vedere tehnic si operativ, asiguri distribuirea echitabila a lucrarilor in cadrul biroului;
- Coordonezi activitatea de colaborare a biroului cu directiile interne implicate in activitatea gestionata si oferi suport departamentelor cu care interactioneaza in obtinerea opiniilor/clarificarilor de la directiile de specialitate privind aspecte din aria de activitate;
- Oferi suport in procesele aferente procedurilor legale si in actiunile de audit;
- Asiguri corecta aplicare a regulamentelor/ procedurilor/ reglementarilor/ instructiunilor BCR/ BNR/ Erste Grup alte institutii, precum si a SLA-urilor asumate in relatia cu liniile de business;
- Evaluezi fluxurile de lucru, identifici si implementezi solutii pentru fluxuri eficace si calitative, pentru prevenirea riscurilor operationale din domeniul coordonat si reducerea costurilor;
- Transmiti /coordonezi transmiterea spre informare, directorului executiv/ altor entitati, a situatiilor/ rapoartelor privind strategiile si activitatea desfaşurată în cadrul departamentului.
Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim
- Buget lunar de beneficii flexibile prin platforma Benefit Online;
- Bonus in functie de performanta;
- Facilitati bancare, beneficii pentru pensia privata si reduceri la polite de asigurare;
- Cadouri de sarbatori si ocazii speciale;
- Servicii medicale private pentru tine si familia ta;
- Program de lucru hibrid si flexibil;
- Pana la 27 zile de concediu in functie de experienta profesionala;
- Extra 7 zile libere/ an, dupa consumarea zilelor de concediu;
- Zi libera pentru ziua ta de nastere;
- Programe de dezvoltare personala, profesionala, wellbeing si platforme care iti permit sa inveti oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv;
- Abonament la Bookster.
Pentru a afla cum prelucreaza BCR datele personale necesare in procesul de recrutare acceseaza https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.
Descrierea companiei
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
-
- 31 Oct. 2024
Expert Creditare Small Business-Alexandria,Bucuresti,Oradea
Raiffeisen Bank
București, Alexandria, Oradea și alte 2 orașe -