Candidatul Ideal
- Student in domeniul economic/tehnic (an terminal sau masterand – obligatoriu )
- Dexteritate în utilizarea calculatorului;
- Cunostinte bune de Microsoft Office (Excel);
- Limba engleză - nivel mediu;
- Bune abilităţi de comunicare și colaborare;
- Bune abilități de relationare interpersonala;
- Atenție la detalii ;
- Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită;
- Deschidere crescută către învățare şi dezvoltare personala.
Descrierea jobului
- Observa si se implica in derularea activitatilor in cadrul unitatii organizationale de apartenenta cu scopul de a intelege procesele specifice;
- Ofera suport colegilor si superiorului direct in derularea activitatilor specifice.
Profesionale:
- Observa si se implica in actiunile derulate in cadrul unitatii organizationale cu scopul de a intelege modul in care se desfasoara activitatea si procesele specifice;
- Pune intrebari si solicita indrumare din partea colegilor si superiorului direct cu privire la activitatea desfasurata;
- Asista si ofera suport colegilor din echipa in pregatirea unei misiuni de audit intern;
- Contribuie la realizarea testarilor in cadrul misiunilor de audit;
- Isi insuseste tehnici si proceduri de lucru folosite in activitatea curenta de desfasurare a unei misiuni de audit;
- Contribuie la monitorizarea stadiului de realizare a recomandarilor de audit;
- Ofera suport membrilor unitatii organizationale in derularea activitatilor specifice;
- Ofera suport colegilor si managerului direct in intocmirea de prezentari, rapoarte, analize;
- Participa la intalniri de lucru si intocmeste minuta intalnirii, la solicitarea superiorului direct;
- Insoteste membrii unitatii organizationale la intalniri de lucru;
- Ofera suport in desfasurarea altor sarcini in cadrul misiunilor de audit;
- Ofera asistenta administrativa unitatii organizationale alocate;
- Fotocopiează, pregăteşte, compilează şi distribuie documente membrilor echipei;
- Desfasoara activitati de traducere/retroversiune a documentelor specifice, la solicitarea superiorului direct;
- Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată;
- Urmeaza programe de pregatire profesională initiala si/sau continuă (conform legii in vigoare), puse la dispoziţie de către Groupama Asigurari S.A. si/sau de o entitate autorizata, la datele comunicate de Angajator;
- Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.
Descrierea companiei
Groupama Asigurări face parte dintr-un grup internațional de asigurări și servicii financiare din Europa si este in prezent liderul pietei de asigurări din Romania. Grupul are o istorie de peste 100 de ani în Franța și a pătruns pe piața românească în anul 2007. Începând din 2018, Groupama a obținut în fiecare an certificarea Angajator de Top in Romania, acordată de Top Employer Institute din Olanda. La Groupama știm că succesul nostru este legat de motivaţia și performanța angajaților noștri iar de aceea investim constant în starea de bine, pregătirea și dezvoltarea oamenilor, având în vedere că aceștia sunt principala noastră resursă. Suntem o companie reală. Căutăm colegi la fel ca noi. Cu bune și cu rele.
Politica de confidentialitate: Protectia datelor dvs. cu caracter personal este deosebit de importanta pentru noi va rugam accesati Politica privind Caracterul Privat al Informatiilor la urmatorul link https://www.groupama.ro/politica-de-confidentialitate