Specialist Vanzari (experienta vanzari prin telefon)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Ești confortabil să vobești la telefon 90% din timpul unei zile
- Ești organizat și notezi toate lucrurile pentru a putea fi precis în discuțiile următoare cu prospectul
- Ai o bună logică și înțelegere tehnică despre cum funcționează aplicațiile mobile, web și ești o fire curioasă
- Ești rapid să răspunzi și să dai feedback, scopul fiind să avem un timp de așteptare care tinde spre 0
- Ai experiență în vânzări de soluții software, aplicații cu model de business bazate pe abonamente
- Abilități de rezolvare a problemelor și orientarea spre soluții.
- Ești auto-motivat și te energizează discuțiile indiferent dacă reușești sau nu să faci o vânzare
- Comunici clar, concis și practici ascultarea activă în mod natural
Descrierea jobului
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română
- Promovarea și vânzarea platformei online de programări către potențiali ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈clienți (profesioniști și saloane de înfrumusețare).
- Identificarea nevoilor și cerințelor potențialilor clienți și prezentarea soluțiilor și a beneficiilor oferite de platformă pentru a satisface aceste cerințe.
- Negocierea și încheierea tranzacțiilor cu saloanele de înfrumusețare pentru utilizarea platformei.
- Crearea și menținerea unei baze de date cu potențiali clienți și oportunități de vânzare.
- Oferirea asistenței și suportului clienților existenți în utilizarea platformei de programări online.
- Răspunderea la întrebările și solicitările clienților prin intermediul diferitelor canale de comunicare (telefon, e-mail, chat etc.).
- Rezolvarea problemelor și dificultăților întâmpinate de clienți în utilizarea platformei.
- Furnizarea de instrucțiuni și ghidare pentru a asigura că saloanele de înfrumusețare utilizează eficient funcționalitățile platformei.
- Monitorizarea și gestionarea relațiilor cu clienții existenți pentru a menține satisfacția și fidelitatea acestora.
- Colectarea feedback-ului de la clienți și utilizarea informațiilor obținute în vederea îmbunătățirii experienței de client.
- Colaborarea cu echipa de development pentru a identifica și remedia problemele tehnice raportate de clienți.
- Întocmirea de rapoarte periodice cu privire la performanța vânzărilor și feedback-ul clienților.
- Analizarea datelor pentru a identifica tendințe și oportunități de îmbunătățire a proceselor și a serviciilor oferite.
Descrierea companiei
MERO este platforma lider de piață în România în ceea ce privește programările online în domeniul beauty. Peste 7000 de specialiști și saloane folosesc MERO pentru administrarea programărilor.
Cu peste 3 milioane de programări / an și peste 10 milion de evaluări de la clienți reali, MERO este cea mai mare platformă din România, având viziunea de a deveni jucătorul principal din regiunea CEE.
- 3 Nov. 2024
Reprezentant Vanzari & Call Center B2B - Partener Telekom
Pro Telecom Business S.R.L.
Pitesti, Mioveni, Topoloveni și alte 2 orașe -
- 1 Nov. 2024
Consultant vanzari / Operator call center
EDITURA ȘI PLATFORMA EDUCAȚIONALĂ BLISSIQ S.R.L.
București, Ilfov3200 - 6000 RON net / lună