Candidatul Ideal
Absolvent studii superioare, absolvent curs de calificare – Inspector salarizarii/resurse umane;
Experienta in activitati de administrare de personal, salarizare si lucru cu REVISAL;
Cunostinte solide de legislatia muncii;
Foarte bune cunostinte de operare PC: Excel, Word, Powerpoint, Internet etc;
Capacitate de planificare a muncii si organizare;
Abilitati de exprimare coerenta orala si scrisa;
Capacitatea de a respecta termenele de finalizare;
Limba engleza – nivel mediu (conversational).
Experienta in activitati de administrare de personal, salarizare si lucru cu REVISAL;
Cunostinte solide de legislatia muncii;
Foarte bune cunostinte de operare PC: Excel, Word, Powerpoint, Internet etc;
Capacitate de planificare a muncii si organizare;
Abilitati de exprimare coerenta orala si scrisa;
Capacitatea de a respecta termenele de finalizare;
Limba engleza – nivel mediu (conversational).
Descrierea jobului
Administrare personal:
· Intocmirea dosarului complet de personal, a tuturor formelor de angajare, in conformitate cu prevederile legale, arhivarea si pastrarea acestora in conditii optime;
· Modificari la contractele individuale de munca (acte aditionale contracte, decizii, incetari contracte, suspendari contracte etc.) in termenele legale si actualizarea in permanenta a bazei de date conforma modificarilor, pentru evidenta clara a informatiilor legate de personalul angajat;
· Operare si transmitere Revisal in termenele legale si asumarea raspunderii privind operarea in Revisal;
· Evidenta si operarea popririlor, in conformitate cu legislatia in vigoare, adrese catre institutiile abilitate;
· Eliberarea adeverintelor de orice tip pentru salariati si orice alte documente la cerere, conform legislatiei in vigoare.
· Raportari statistice pentru clientii din portofoliu;
· Intocmirea si inregistrarea declaratiilor lunare/trimestriale (Declaratia 112, dosarul de recuperare catre casa de sanatate aferenta concediilor medicale);
· Reprezentarea companiilor din portofoliu in relatiile cu institutiile statului (ITM, ANOFM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate etc.) si reprezentarea acestora in fata organelor de control;
· Consultanta privind legislatia muncii.
Salarizare:
· Intocmirea pontajului lunar pentru clientii din portofoliu, calculul salariilor, a retinerilor, popririlor;
· Intocmirea statului de plata pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, invoiri, absente nemotivate, prime de vacanta, alte beneficii salariale, modificări salariale) - prin utilizarea unui program informatic de salarii;
· Intocmirea situatiilor referitoare la calculele salariale;
· Generarea declaratiei D112;
· Verificarea lunara salarizare/D 112 si efectuare corectii daca este cazul (rectificative)
· Verificarea pontajelor, a programarilor privind concediile de odihna;
· Consultanta legislativa privind salarizarea oferita clientilor din portofoliu.
· Intocmirea dosarului complet de personal, a tuturor formelor de angajare, in conformitate cu prevederile legale, arhivarea si pastrarea acestora in conditii optime;
· Modificari la contractele individuale de munca (acte aditionale contracte, decizii, incetari contracte, suspendari contracte etc.) in termenele legale si actualizarea in permanenta a bazei de date conforma modificarilor, pentru evidenta clara a informatiilor legate de personalul angajat;
· Operare si transmitere Revisal in termenele legale si asumarea raspunderii privind operarea in Revisal;
· Evidenta si operarea popririlor, in conformitate cu legislatia in vigoare, adrese catre institutiile abilitate;
· Eliberarea adeverintelor de orice tip pentru salariati si orice alte documente la cerere, conform legislatiei in vigoare.
· Raportari statistice pentru clientii din portofoliu;
· Intocmirea si inregistrarea declaratiilor lunare/trimestriale (Declaratia 112, dosarul de recuperare catre casa de sanatate aferenta concediilor medicale);
· Reprezentarea companiilor din portofoliu in relatiile cu institutiile statului (ITM, ANOFM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate etc.) si reprezentarea acestora in fata organelor de control;
· Consultanta privind legislatia muncii.
Salarizare:
· Intocmirea pontajului lunar pentru clientii din portofoliu, calculul salariilor, a retinerilor, popririlor;
· Intocmirea statului de plata pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, invoiri, absente nemotivate, prime de vacanta, alte beneficii salariale, modificări salariale) - prin utilizarea unui program informatic de salarii;
· Intocmirea situatiilor referitoare la calculele salariale;
· Generarea declaratiei D112;
· Verificarea lunara salarizare/D 112 si efectuare corectii daca este cazul (rectificative)
· Verificarea pontajelor, a programarilor privind concediile de odihna;
· Consultanta legislativa privind salarizarea oferita clientilor din portofoliu.
Descrierea companiei
PKF FINCONTA este membra a PKF International, o retea internationala de firme independente, care va ofera consultanta de cea mai inalta clasa si audit oriunde in lume. Suntem o societate de expertiza contabila, audit si contabilitate care functioneaza in acest domeniu inca din anul 1994.
Joburi similare
- 17 Ian. 2025
INSPECTOR RESURSE UMANE SI SALARIZARE
PROFICONT STATEMENTS SRL
Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii și alte orașe