Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Specialist Salarizare / Payroll Specialist

Global HR Services
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm un Payroll Specialist care să se alăture echipei noastre. Principalele sarcini includ efectuarea tuturor activităților legate de salarizare, în conformitate cu legislația în vigoare, pentru portofoliul de clienți alocat.


Am prefera ca noul/noua coleg(ă) să îndeplinească următoarele cerințe:
• Studii superioare și calificări aferente (atestat de inspector resurse umane/salarizare);
• Experiență de minimum 3 ani ca specialist salarizare;
• Cunoștințe foarte bune PC (MS Office) și experiență în utilizarea unui soft de salarii (avantaj WizSalary);
• Cunoașterea și aplicarea legislației interne, a normelor legislative, ordinelor și instrucțiunilor în vigoare pentru domeniul în care lucrează;
• Cunoştinţe bune de legislaţia muncii şi legislaţia privind salarizarea;
• Foarte bună capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii;
• Persoană echilibrată, cu atitudine proactivă, capabilă să își asume decizii și să lucreze într-un ritm de lucru alert;
• Cunoștințe bune de limba engleză (nivel mediu);
• O abordare prietenoasă.

Descrierea jobului

Responsibilitati principale:

• Efectuează calculul salariilor și răspunde de plata acestora conform legislației și prezenței la lucru;

• Colectează și verifică pontajele și întocmește statele de plată;

• Ține evidența concediilor de odihnă și calculează drepturile aferente acestora;

•Primește certificatele medicale, operează și verifică corectitudinea datelor înscrise în certificatele de concedii medicale și efectuează calculul acestora;

• Pregătește dosarul pentru recuperare indemizatiei pentru concediu medical suportată din FNUASS, dar plătită de angajator;

• Introduce noii angajați în programul de salarii;

• Colectează informații pentru sistemul de bonusare;

• Operează în programul de salarii modificările de salariu;

• Întocmește declarațiile lunare (D112);

• Întocmește necesarul de tichete de masă, abonamente medicale sau alte beneficii acordate salariaților, pregătește bugete, implementează;

• Întocmește situații statistice cerute de Direcția de Statistică;

• Completează și eliberează adeverințe pentru salariați;

• Întocmește diferite situații economico – financiare, contabile cerute de diverse departamente din societate sau beneficiari externi;

• Asigură suport și consultanță pentru management și clienții din portofoliu cu privire la diverse spețe privind legislaţia muncii și cea fiscală legată de veniturile salariale.

Ce oferim:

• Tichete de masă;

• Bonusuri de performanță;

• Bonusuri de Crăciun și Paște;

• Abonament medical la Regina Maria;

• Deducerea transportului public;

• Contract pe perioadă nedeterminată;

• Oportunități de dezvoltare profesională.


Modul de lucru este 100% on-site de la sediul nostru din zona Floreasca, Sector 1.
Program de lucru: L-V 9:00 - 17:30

Publicat 18 Mar. 2025Reactualizat 18 Mar. 2025Expiră 17 Apr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.