Candidatul Ideal
Cerinte obligatorii:
• Experienta in Recrutare pentru pozitii diferite este obligatorie
• Experienta pe partea Administativa (HR) este esentiala - min. 2 ani
• Experienta practica in salarizare - min. 1 an• Studii medii sau superioare finalizate – Certificat de Inspector Resurse Umane (obligatoriu)
Experienta operare in ReviSal - Obligatoriu
• Cunostinte avansate legislatia muncii si salarizare;
• Cunostinte solide Word si Excel;
• Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii;
• Capacitate de observaţie şi analiză ;
• Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;
• Abilităţi de lucru în echipă
• Foarte buna cunoastere a pietei de munca din Romania.
• Experienta in Recrutare pentru pozitii diferite este obligatorie
• Experienta pe partea Administativa (HR) este esentiala - min. 2 ani
• Experienta practica in salarizare - min. 1 an• Studii medii sau superioare finalizate – Certificat de Inspector Resurse Umane (obligatoriu)
Experienta operare in ReviSal - Obligatoriu
• Cunostinte avansate legislatia muncii si salarizare;
• Cunostinte solide Word si Excel;
• Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii;
• Capacitate de observaţie şi analiză ;
• Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;
• Abilităţi de lucru în echipă
• Foarte buna cunoastere a pietei de munca din Romania.
Descrierea jobului
• Redactarea, intocmirea si actualizarea dosarelor de personal
(Contracte individuale de munca , adeverinte, acte aditionale, fise de post, decizii de incetare, suspendare, etc);
• Intocmirea pontajului ;
• Informarea cu privire la modificarile legislative;
• Operarea modificarilor in REVISAL;
• Intocmirea diverselor adeverinte solicitate de salariati (vechime, banca, primarie, etc) si a diferitelor evidente de personal solicitate
• Evidenta concediilor medicale, odihna, altor tipuri de concedii si invoirilor;
• Mentinerea relatiei cu ITM, AJOFM, Casa de Sanatate, Casa de Pensii, dar si cu Medicina Muncii, SSM si furnizorii de
Beneficii.
• Pregătirea rapoartelor și analizelor HR, la cerere, pentru management
• Participarea activa la elaborarea managementului de performanta, evaluarea personalului si strategia de HR
• Activitatea se desfasoara cu prezenta fizica la biroul nostru din B-dul Theodor Pallady, Sector 3, Bucuresti de L-V: 08:30 - 17:00
(Contracte individuale de munca , adeverinte, acte aditionale, fise de post, decizii de incetare, suspendare, etc);
• Intocmirea pontajului ;
• Informarea cu privire la modificarile legislative;
• Operarea modificarilor in REVISAL;
• Intocmirea diverselor adeverinte solicitate de salariati (vechime, banca, primarie, etc) si a diferitelor evidente de personal solicitate
• Evidenta concediilor medicale, odihna, altor tipuri de concedii si invoirilor;
• Mentinerea relatiei cu ITM, AJOFM, Casa de Sanatate, Casa de Pensii, dar si cu Medicina Muncii, SSM si furnizorii de
Beneficii.
• Pregătirea rapoartelor și analizelor HR, la cerere, pentru management
• Participarea activa la elaborarea managementului de performanta, evaluarea personalului si strategia de HR
• Activitatea se desfasoara cu prezenta fizica la biroul nostru din B-dul Theodor Pallady, Sector 3, Bucuresti de L-V: 08:30 - 17:00
Descrierea companiei
ALFA ENERGETIC ESCO este un furnizor independent de servicii de management și eficiență energetică, specializat în soluții contractuale și economice, pentru producerea de energie electrică regenerabilă. Scopul este acela de a contribui la un viitor sustenabil, cu respect pentru mediu, creșterea calității vieții și atenție la generațiile următoare. Compania oferă soluții complete pentru sisteme fotovoltaice, panouri fotovoltaice și parcuri fotovoltaice fiind importator direct de elemente pentru sisteme fotovoltaice industriale și rezidențiale.