Candidatul Ideal
🎯 Candidatul ideal:
Experiență anterioară de cel puțin 5 ani în domeniul HR; Experiența în firme de contabilitate reprezintă un avantaj.
Cunoștințe solide de legislație a muncii și salarizare;
Buna planificare a timpului
Abilități excelente de comunicare, organizare și relaționare;
Experiență anterioară de cel puțin 5 ani în domeniul HR; Experiența în firme de contabilitate reprezintă un avantaj.
Cunoștințe solide de legislație a muncii și salarizare;
Buna planificare a timpului
Abilități excelente de comunicare, organizare și relaționare;
Descrierea jobului
✨ Responsabilități principale:
Administrarea documentației de personal (contracte, fișe post, dosare angajați etc.), pentru un portofoliu de clienți;
Salarizare;
Proceduri interne;
🎁 Ce oferim:
Pachet fix plus bonuri de masă;
Mediu de lucru prietenos;
Oportunități de dezvoltare profesională și traininguri;
Administrarea documentației de personal (contracte, fișe post, dosare angajați etc.), pentru un portofoliu de clienți;
Salarizare;
Proceduri interne;
🎁 Ce oferim:
Pachet fix plus bonuri de masă;
Mediu de lucru prietenos;
Oportunități de dezvoltare profesională și traininguri;
Descrierea companiei
🌟 Cine suntem?
Suntem Upline Accounting, o echipă tanără și entuziastă, activă în domeniul contabilității și resurselor umane. Gestionăm un portofoliu de clienți din diverse domenii de activitate.
Suntem Upline Accounting, o echipă tanără și entuziastă, activă în domeniul contabilității și resurselor umane. Gestionăm un portofoliu de clienți din diverse domenii de activitate.
Joburi similare