Candidatul Ideal
Căutăm un HR Admin care să se alature echipei noastre si sa se implice in gestionarea proceselor de administrate de personal. Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, așteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
Descrierea jobului
Responsabilități ︇principale:
- Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;
- Întocmirea contractelor de muncă, actelor adiționale și deciziilor privind încetarea contractelor de muncă;
- Eliberarea adeverințelor solicitate de angajați (vechime, stagiu de cotizare, concediu de creștere copil, șomaj etc.);
- Gestionarea dosarelor de personal, asigurandu-te că acestea sunt complete.
Cerințe:
- Experiență de minimum 3 ani într-un rol similar;
- Cunoștințe solide privind legislația muncii;
- Competențe de comunicare scrise și verbale în limba engleză (minim nivel mediu);
- Competențe solide în Microsoft Office, cu accent pe Excel.
- Atenție la detalii, proactivitate și capacitate de prioritizare a sarcinilor multiple;
Ce oferim?
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Asigurare privata de sanatate;
- Asigurare de viata;
- Bonus pentru concediul de odihnă;
- Primă de Crăciun pentru copiii angajaților;
- Primă lunară electricitate;
- Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă.
Locatie: Strada Candiano Popescu nr 1, sector 4, Bucuresti.
Program flexibil si Vineri scurta: Luni – Joi: 07:00/08:00/09:00 – 16:00/17:00/18:00; Vineri: 07:00/08:00/09:00 - 13:00/14:00/15:00.
Descrierea companiei
SC ELECTROMONTAJ SA este o companie de construcții internațională specializată în construcția liniilor de transport energie electrică, împreună cu posturi și stații electrice de transformare.
Joburi similare