Specialist Relatii Clienti
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare
- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
- Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune
- Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon dar și face to face
- Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților
- Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte
- Responsabilitate, initiativă
- Abilități de lucru în echipă
- Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vânzări reprezintă un avantaj
- Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet
- Cunostințe de limba engleză – mediu.
Descrierea jobului
- Preluarea notificărilor și oferirea suportului clienților: Vei prelua notificările primite de la clienți și vei oferi suport personalizat în ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂funcție de solicitările lor, asigurându-te că fiecare client primește atenția necesară pentru a rezolva eficient problemele sau întrebările adresate.
- Rezolvarea situațiilor conform procedurilor interne: Este responsabilitatea ta să abordezi și să rezolvi situațiile conform procedurilor și politicilor interne ale companiei. Vei urma pașii standard stabiliți pentru a asigura soluționarea corectă și eficientă a problemelor.
- Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților: Prin contactare telefonică, email sau chat, vei identifica și analiza nevoile și așteptările clienților, oferind soluții personalizate care să răspundă cerințelor și asteptarilor lor.
- Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor: Vei gestiona întrebările, recomandările și reclamațiile clienților cu profesionalism, asigurându-te că toate feedback-urile sunt înregistrate și tratate corespunzător pentru a îmbunătăți experiența clientului.
- Contactarea telefonică a clienților: Vei iniția apeluri telefonice către clienții care achiziționează serviciile din portofoliul companiei, oferind informații suplimentare, clarificări și suport necesar pentru a le asigura satisfacția cu serviciile achiziționate.
- Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat: Vei analiza cerințele clienților și vei recomanda serviciile adecvate din portofoliul companiei, personalizând ofertele pentru a se potrivi cât mai bine cu nevoile și așteptările acestora.
- Gestionarea portofoliului de clienți existenți: Vei administra relațiile cu clienții existenți, asigurându-te că aceștia primesc suport constant și de calitate, menținând astfel o relație de lungă durată și de succes cu compania.
- Prezentarea și promovarea serviciilor și produselor: Vei fi responsabil pentru prezentarea și promovarea activă a serviciilor și produselor companiei, evidențiind beneficiile și caracteristicile acestora pentru a contribui la procesul de vanzare si retentie al clientilor companiei.
Pentru acest post, compania își rezervă dreptul de a solicita referințe profesionale și/sau scrisori de recomandare.
Descrierea companiei
Cine suntem
certSIGN este o companie românească care dezvoltă produse și servicii destinate asigurării securității și protejării informațiilor.
Povestea noastră începe în 2006, an în care am pornit cu o echipă mică, entuziastă și ambițioasă. Astăzi suntem cel mai important prestator de servicii de încredere la nivel național și certificate la nivel European, deschizători de drumuri pe piața din România prin introducerea tehnologiilor paperless în procesele de business, producători de soluții software proprietare, de soluții de securitate cibernetică și de arhivare implementate cu succes în 20 de țări.
Domenii de activitate
Servicii de încredere (semnătură electronică calificată, marcare temporală, certificate SSL) Securitate cibernetică Identitate digitală Arhivare fizică și electronicăEchipa noastră
certSIGN are o echipă calificată de experți cu numeroase certificări și competențe tehnice solide, dovedite în proiecte importante de realizare și implementare a unor soluții complexe de securitate a informațiilor, în proiecte de cercetare și dezvoltare, de consultanță și de audit. Spiritul inovator este principala noastră calitate, majoritatea soluțiilor companiei fiind produse proprietare dezvoltate intern.
Suntem lider pe piața semnăturilor electronice în România. Suntem pionieri al tahografului digital în România și furnizor de soluții de tahograf digital în 20 de țări din Europa și Asia. Suntem singurul furnizor de soluții PKI și de criptare a datelor din România. Suntem mândrii să fim certSIGN!
Certificări
Prestator de Servicii de Încredere Calificat conform eIDAS, WebTrust, Trusted Introducer, ORNISS și NATO pentru produse destinate protecției informațiilor clasificate, ISO 9001, ISO 37001, ISO 18001, ISO 14001.