Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Specialist recuperare debite

Revera Assisted S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare absolvite, preferabil în domenii economice sau juridice;
  • Experienţă în colectare debite sau într-un rol similar- minim 2 ani,
  • Cunoştinţe solide de operare PC şi MS Office;
  • Limba engleză (scris şi vorbit);
  • Orientare către client, iniţiativă şi proactivitate;
  • Persoană comunicativă şi capabilă să lucreze într-o echipă dinamică;
  • Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune, cu un limbaj pozitiv şi prietenos;
  • Gândire analitică, orientată spre găsirea de soluţii, într-un timp scurt şi sub presiunea termenelor limită.
  • Orientare către client și capacitate de a gestiona situații dificile cu tact și profesionalism;
  • Experiență în lucrul cu sisteme ERP sau software de gestiune (avantaj).

Descrierea jobului

  • Iniţiază şi menţine coumunicarea cu clienții în scopul de a recupera sumele restante, comunicând şi înţelegând care sunt aşteptările şi nevoile acestora, în conformitate cu procedurile de lucru interne;
  • Oferă suport echipelor interne (customer service, vânzări etc) în vederea recuperării debitelor restante (interactiune directă, telefonică sau pe e-mail);
  • Negociază termene de plata în scopul colectării sumelor restante, stabilind planuri de eşalonare acolo unde este cazul, utilizând un discurs persuasiv;
  • Monitorizează si actualizeaza in sistem statusul plăţilor şi al conturilor restante, amânările la plată, eşalonările, confirmările de plată pentru portofoliul alocat;
  • Procesează dovezile de plată sau fişele de cont solicitate, investighează în sistemele interne care este provenienţa debitelor şi se asigură că informaţia ajunge la client;
  • Prioritizează conturile ce vor fi lucrate;
  • Contribuie la dezvoltarea proceselor, procedurilor de lucru şi propune soluţii care să asigure optimizarea propriei activităţi sau din cadrul echipei;
  • Creează şi actualizează informaţii din documente specifice activităţii desfăşurate (de exemplu, moduri de lucru);
  • Pregătește rapoarte periodice privind situația creanțelor și propune măsuri de îmbunătățire a procesului de colectare, precum trimiterea clienţilor la agenţiile de recuperare sau acţiuni în legal, după caz.

Descrierea companiei

Enayati Medical City este primul ecosistem medical din România, bazat pe inovație, empatie și parteneri medicali de elită. Un complex ce ridică standardele actuale prin integrarea armonioasă a două spitale, unul operat de Grupul Memorial Healthcare și Enayati Hospital, împreună cu un centru rezidențial premium pentru seniori, Enayati Home, și o policlinică cu peste 60 de cabinete.

Enayati Medical City se bazează pe parteneri medicali de elită pentru a oferi servicii medicale de top, dar mai ales pe oamenii care fac parte din acest ecosistem medical. Situat în nordul Bucureștiului pe strada Gh. Ionescu Sisești nr. 8A, orașul medical este fondat de Dr. Wargha Enayati – fondatorul primei rețele medicale private din România și al abonamentelor medicale.

Publicat 11 Mart. 2025Reactualizat 11 Mart. 2025Expiră 10 Apr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.