Candidatul Ideal
Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional este esențială, iar limba italiană constituie un avantaj. Candidatul ideal este comunicativ, atent la detalii și pasionat de interacțiunea cu oamenii, contribuind activ la succesul proceselor de recrutare.
Dacă ești motivat să crești într-un mediu tânăr, dinamic și modern, unde vei avea oportunitatea de a învăța lucruri noi, te așteptăm cu drag să te alături echipei noastre!
Descrierea jobului
Cerinte necesare postului:
- Ne dorim o persoana pozitiva, cu o atitudine flexibila si orientata catre rezultate;
- Sa cunoasca limba engleza la nivel conversational (limba italiana constituie avantaj);
- Sa aiba abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simulatan;
- Studii superioare (de preferat Resurse Umane, Psihologie, Drept);
- Experienta anterioara de minim 6 luni in activitati de recrutare si selectie pentru diverse tipuri de posturi;
- Abilitatea de a planifica in mod eficient activitatile;
- Atitudine flexibila si proactiva;
- Persoana pozitiva si orientata catre rezultate.
Responsabilitati:
- Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante;
- Conceperea si postarea anunturilor de recrutare;
- Selectia candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;
- Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interviurilor;
- Sustinerea interviurilor;
- Participarea cu angajatorul la interviul final;
- Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie.
Beneficii:
- Salariu negociabil in functie de experienta;
- Program de lucru: luni-vineri, 09-17;
- Suport constant de la echipa, in ceea ce priveste etapele recrutarii;
- Posibilitatea de a invata lucruri noi si ati creste cunostintele, alaturi de o echipa tanara si dinamica, cu spirit de echipa;
- Mediu de lucru placut si modern.
Daca consideri ca acest job ti se potriveste, asteptam cu interes candidatura ta!
Descrierea companiei
Din 2007 livrăm servicii de top, celor peste 4000 de clienți care au avut încredere în noi! Cu un portofoliu tranzacțional de cca 15 milioane de euro anual, suntem onorați să acoperim piața imobiliară și a serviciilor din Oradea în toate sectoarele, privat, rezidențial, comercial - B2B și industrial, unde deținem cel mai mare portofoliu de clienți, o vizibilitate ce reflectă cifra de afaceri dar și de o reputație impecabilă, susținută de seriozitatea și implicarea de care dăm dovadă zi de zi în munca dedicată pe care o facem pentru dumneavoastră.
Website: https://www.gaminvest.ro
Echipa noastra formata din 4 Contabili si un Expert Contabil Autorizat, isi sustine cei peste 70 de clienti care activeaza in diferite domenii. Consolidarea pietei economice, a firmelor din Oradea si din Bihor este misiunea noastra. Intreaga procedură contabilă (înregistrări, depuneri, declarații, ș.a.m.d.) activeaza, respectând reglementările impuse de către normele legislative din Romania (ce se regăsesc în continuă schimbare, uneori de la o zi la alta).
Societatea Gaminvest Excont SRL | Birou de contabilitate autorizat C.E.C.C.A.R, ofera pachete de servicii fiscale în Oradea | Servicii de contabilitate pentru întreprinderile mici si mijlocii, din toate domeniile.