Candidatul Ideal
- ai finalizat studii superioare;
- te declari pasionat(a) de domeniul resurselor umane sau dezvoltare organizationala;
- ai experienta de minim 3 ani in departamente de resurse umane (minim 1 an experienta in selectia candidatilor);
- utilizezi la nivel avansat Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint si Outlook;
- ai cunostinte de limba engleza, nivel mediu spre avansat;
- stii despre tine ca esti o persoana organizata si iti doresti sa te implici in derularea de proiecte;
- te descurci de minune in comunicare;
- ai capacitatea de a prioritiza, organiza si gestiona mai multe activitati in paralel, in concordanta termenele limita alocate;
Descrierea jobului
- te vei implica in dezvoltarea surselor de recrutare si selectie adaptate nevoilor companiei;
- vei concepe si comunica anunturile de recrutare pentru zonele targetate;
- vei cauta candidatii potriviti si vei gestiona toate etapele procesului de recrutare si selectie;
- vei participa la actiuni privind atragerea candidatilor si de promovare a imaginii noastre de angajator, in colaborare cu alte departamente din cadrul companiei;
- vei acorda suport colegilor din diferite zone de activitate care sunt implicati activ in procesul de selectie;
- vei actualiza bazele de date ale aplicatiilor primite;
- vei contribui activ la desfasurarea procesului de evaluare a potentialului si performantei angajatilor;
- vei fi parte activa in derularea proiectelor de HR, locale sau propuse de HR International.
Rasplatim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajați sa gaseasca usor un echilibru intre viața personala si cea profesionala. Suntem siguri ca viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine, de aceea, iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic și beneficiezi de:
asigurare medicala privata;
tichete de masa;
tichete cadou;
zile suplimentare pentru concediu de odihna;
zile libere suplimentare pentru evenimente (ex: zi de nastere, schimbare domiciliu, voluntariat etc.)
asigurarea transportului pana la/de la sediul companiei (shuttle bus)
Perioada contractuala determinata: pana la finalul anului 2024
Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate".
Descrierea companiei
Suntem mândri de echipa noastră și de povestea Penny. în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm Penny . Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău.
Echipa ta - Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
Penny. reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Penny. Romania înseamnă:
380 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda, Filiasi) Peste 6800 de angajați Sediul social al companiei, din Ștefăneștii de Jos
Pasiunea ta - Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților Penny. în România au început în anul 2005.
De atunci, lanțul de magazine Penny. a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră. În prezent compania numără peste 6800 de angajați în trei centre logistice și în peste 380 de magazine.
Ce spun colegii noștri despre Penny.?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departament. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa Penny Market acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
Magazinul tău - În cei 13 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații Penny. intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
Suntem unul dintre cele mai active lanțuri de magazine din România, cu un plan ambițios de expansiune și o prezență constantă în viețile clienților din 158 de orașe din țară.
În plus, începând cu anul 2017, Penny. este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate".