Candidatul Ideal
- Studii superioare încheiate
- Cunoștințe de limba engleză nivel avansat (scris și vorbit), constituie un avantaj
- Deținerea unui Certificat de Formator, constituie un avantaj
- Cunoștințe avansate de operare calculator (Excel, Word, Power Point, Adobe Creator)
- Aptitudini organizatorice
- Deschidere, proactivitate, profesionalism, punctualitate și perseverență
Descrierea jobului
Căutați un loc de muncă inspirat din viață?
Vă așteptăm în echipa noastră!
Locație: Centrul de Competență și Școlarizare București
Responsabilități- Se implică activ în procesul de Recrutare Personal pentru a asigura găsirea celor mai buni angajați care pot ocupa pozițiile vacante pentru locațiile dm România
- Comunică proactiv cu managerii implicați în procesul de recrutare și selecție și postează anunțurile pe site-urile specifice
- Intervievează potențiali candidați pentru pozițiile vacante și conturează profilul candidaților
- Prezintă oferta de angajare candidatului ales, în vederea ocupării postului vacant
- Răspunde de întocmirea documentației aferente procesului de angajare
- Asistă noii angajați în procesul de integrare în companie, până la finalizarea planului de școlarizare
- Se ocupă de instruirea angajaților în vederea dobândirii cunoștințelor, abilităților, aptitudinilor, atitudinii și comportamentelor necesare în activitatea lor curentă
- Colaborează și se consultă cu firme de training și alți furnizori de servicii de specialitate și formare profesională
- Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei
- Muncă într-o echipă tânără și dinamică
- Școlarizare și training
- Dezvoltare personală și profesională
- Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene
- Pachet salarial motivant și bonuri de masă
- Asigurare medicală privată
Descrierea companiei
dm drogerie markt este unul dintre cele mai mari lanţuri de drogherii din Europa centrală, intrând în categoria celor mai puternice magazine de retail specializate în beauty, wellness, baby şi uz casnic cu o ofertă de peste 14.000 de produse. Corectitudinea şi încrederea ne ghidează acţiunile atât atunci când vorbim despre clienţii şi angajaţii noştri, cât şi atunci când vorbim despre partenerii noştri. Dorim să cooperăm cu aceştia pe termen lung, în mod fiabil şi corect, pentru ca ei să ne recunoască drept un partener cu care îşi pot realiza obiectivele dm.