Specialist Plati si Trezorerie
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
• Cunoștințe bune de operare pe calculator (Excel nivel avansat);
• Experienta pe o pozitie similara si experienta in domeniul asigurarilor constituie avantaje;
• Orientare catre calitate;
• Organizat, orientat spre detalii și cu atitudine proactiva;
• Bune abilitat de comunicare si lucru in echipa;
• Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj.
Descrierea jobului
- Întocmeşte, conform scadentei, ordinele de plata pentru toate platile care ii sunt repartizate (plata tuturor facturilor, plata prime ︃︁︃︃︁︂︀︁︀CO, ajutoare de nastere/deces/medicale, plata salarii si contributii aferente salariilor, plata popriri, plata avansuri spre decontare/deconturi, plata taxe si impozite la Bugetul de Stat, BASFS, Bugete locale si ASF, transferuri intre conturi proprii, plata chirii, restituiri prime, rascumparari contracte si orice alte tipuri de plati) si alte plati ;
- Asigura, la nevoie, efectuarea zilnica a tuturor platilor alocate pentru: dosarele de daună, comisioane agenţi PF, restituiri de prime pe perioada neexpirata, conform documentelor justificative şi sume necuvenite incasate de companie, avansuri (facturi si referate pentru piese auto), regrese, referate juridic, facturi comisioane brokeri si orice alte tipuri de plati, la solicitarea managerului direct;
- Efectueaza plati prin casierie si intocmeste zilnic Registrul de Casa
- Gestioneaza popririle venite pe conturile societatii si tine legatura cu Departamentul Juridic pentru deblocarea conturilor
- Se deplaseaza la bancile la care compania are deschise conturi, in vederea depunerii/ridicarii diverselor documente, carduri business, Scrisori de Garantie bancara etc
- Transmite la banca toate informatiile necesare in vederea emiterii Scrisorilor de Garantie Bancara, se asigura ca acestea sunt primite la timp si le transmite catre colegii care le-au solicitat
- Transmite disponibilul Departamentului Investitii si intocmeste formularele de depozite bancare
- Verifică corectitudinea documentelor justificative din punct de vedere al beneficiarului platii, IBAN beneficar si banca beneficiarului pentru platile efectuate, cu exceptia dosarelor de dauna gestionate electronic sau cu exceptia altor instructiuni in vigoare privind categoriile de plati mentionate anterior, precum si a tuturor documentelor care insotesc platile si verifica ca documentele transmise spre plata sunt aprobate de catre persoanele care au competenta sa aprobe suma respectiva, cu exceptia celor pentru care documentul poarta viza CFP;
- Urmareste rezolvarea problemelor legate de efectuarea platilor, ofera suport si participa la rezolvarea unor probleme specifice;
- Importa fisierele de plati automate in aplicatiile bancare si se asigura ca sunt corect importate si ca exista suficient disponibil in conturi pentru a se putea efectua platile respective;
- Monitorizeaza decontarile si urmareste minimizarea decontarilor intre activitati diferite precum si implementarea de masuri de echilibrare a fluxurilor intre activitati;
- Verifica zilnic in extrasele bancare procesarea corecta si completa a platilor efectuate in ziua precedenta si inscrie rezultatul verificarii intr-un fisier Excel;
- Intocmeste zilnic situatia privind platile efectuate in ziua precedenta si transmite, la nevoie, raportarea AML
- Pregateste si transmite lunar catre Manager fisierele utilizate pentru Raportarea Maitris;
- Participa la elaborarea si actualizarea cash-flow-ului realizat si a celui estimat;
- Transmite ordinele de plata care ii sunt solicitate (de catre colegi, manager etc.);
- Furnizeaza corect si la timp informatiile solicitate de catre manager, auditori interni, auditori externi, control intern;
- Isi insuseste, in cel mai scurt timp, noutatile/modificarile legate de aplicatiile de plati si de programele de baze de date folosite in activitatea desfasurata;
- Intocmeste rapoarte solicitate de managerul direct pentru monitorizarea activitatii si centralizarea platilor efectuate;
- Urmareste rezolvarea problemelor legate de efectuarea platilor, ofera suport si participa la rezolvarea unor probleme specifice;
- Participa la inventarul anual;
- Verifica zilnic, prin sondaj, comisioanele bancare retinute de banci si comunica saptamanal aceasta situatie catre Managerul direct;
- Inlocuieste orice coleg din echipa atunci cand este necesar.
Descrierea companiei
Groupama Asigurări face parte dintr-un grup internațional de asigurări și servicii financiare din Europa si este in prezent liderul pietei de asigurări din Romania. Grupul are o istorie de peste 100 de ani în Franța și a pătruns pe piața românească în anul 2007. Începând din 2018, Groupama a obținut în fiecare an certificarea Angajator de Top in Romania, acordată de Top Employer Institute din Olanda. La Groupama știm că succesul nostru este legat de motivaţia și performanța angajaților noștri iar de aceea investim constant în starea de bine, pregătirea și dezvoltarea oamenilor, având în vedere că aceștia sunt principala noastră resursă. Suntem o companie reală. Căutăm colegi la fel ca noi. Cu bune și cu rele.
Politica de confidentialitate: Protectia datelor dvs. cu caracter personal este deosebit de importanta pentru noi va rugam accesati Politica privind Caracterul Privat al Informatiilor la urmatorul link https://www.groupama.ro/politica-de-confidentialitate
- 18 Nov. 2024
Responsabil Procesare Plati Online si Asistent Administrativ
Lucky Seven Gambling SRL
Baia Mare3500 RON net / lună -
-