Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST OPERATIUNI CARDURI

PATRIA BANK S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate;
  • Cel putin 3 an experienta in domeniul financiar – bancar(experienta pe activitatea de carduri constituie un avantaj)
  • Cunostinte privind functionarea cardurilor bancare;
  • Cunostinte asupra normelor si reglementarilor BNR cu impact asupra activităţii de carduri;
  • Cunostinte asupra regulamentelor organizatiilor internationale de carduri (VISA, MC);
  • Cunostinte contabilitate bancara (carduri decontari);
  • Cunostinte limba engleza.

Descrierea jobului

  • Realizeaza procesarea si evidentierea in sistemul informatic a operatiunilor efectuate prin intermediul cardurilor;
  • Urmareste compensarea finala a platilor prin ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀carduri si decontarile cu alte banci (emitente si/sau acceptatoare de carduri);
  • Urmareste activitatea de autorizare si de decontare (settlement) ce se deruleaza prin sistemele MasterCard si VISA prin intermediul procesatorului;
  • Realizeaza transmiterea emiterilor de carduri, prin canalele stabilite, catre Procesatorul de carduri, precum si managementul cardurilor ulterior emiterii acestora;
  • Urmareste, conform procedurilor convenite cu furnizorul de servicii de personalizare carduri, distribuirea cardurilor si „PIN mailer-elor” la detinatorii de carduri;
  • Efectueaza activitatea de actualizare a bazelor de date de la Bancă şi furnizorii de servicii de procesare si personalizare carduri;
  • Realizeaza activitatea de back office pentru carduri, atat in relatie cu furnizorii externi, cat si cu unitatile teritoriale;
  • Solutioneaza problemele privind activitatea desfasurata si mentine legatura cu unitatile teritoriale in acest sens;
  • Monitorizeaza echipamentele acceptatoare de carduri (ATM/ POS), oferind asistenta;
  • Sprijina si asigura indrumarea de specialitate a angajatilor din unitatile teritoriale cu atributii in domeniul cardurilor.

Descrierea companiei

Grupul Patria Bank are drept acționar majoritar Fondul de Investiții Emerging Europe Accession Fund (EEAF) ai cărui principali investitori sunt instituții importante și de renume precum BERD (Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare), FEI (Fondul European de Investiții) și alte instituții importante la nivel european.

Banca Patria oferă produse și servicii tuturor românilor prin cele patru divizii specializate: Persoane Fizice, Afaceri Mici (microîntreprinderi), IMM și Afaceri Agro.

Activitatea Patria Bank este inspirată de oameni în general și de românii responsabili și muncitori în particular.

Punem integritatea și etica profesională înainte de orice și credem că succesul poate fi atins doar printr-o abordare bazată pe responsabilitate, flexibilitate și disponibilitatea de a vedea oamenii înaintea hârtiilor.

Avem un set de valori care ne definesc activitatea și care transmit publicului larg și partenerilor comportamentul așteptat de la noi: - APROPIERE UMANĂ - FLEXIBILITATE - RESPONSABILITATE PROFESIONALĂ - INIȚIATIVĂ - IMPLICARE

Publicat 3 Iul. 2024 Reactualizat 3 Iul. 2024 Expiră 2 Aug. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.