Candidatul Ideal
- Experienta de minim un an in departamentul de productie al unei agentii tour operatoare;
- Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru clienti;
- Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu clientii si partenerii;
- Persoana proactiva si orientata spre rezultat;
- Abilitati de negociere si planificare;
- Limba engleza mediu/avansat;
- Foarte bune cunostinte de operare PC.
Descrierea jobului
- Asimilarea cunostintelor despre destinatia/destinatiile desemnata/e (initial prin desk-research si prin transfer de know-how de la consultant);
- Analiza de tip Benchmark, pentru pozitionarea corecta pe piata a produsului;
- Conceperea de programe turistice aferente circuitelor proprii in cadrul Travel Brands;
- Intocmirea analizelor de pret pentru calcularea tarifului de vanzare a circuitelor;
- Gestionarea relatiei cu furnizorii externi;
- Asigurarea suportului operational a programelor turistice repartizate spre operare pentru agentiile proprii si agentiilor revanzatoare;
- Asigurarea desfasurarii in cele mai bune conditii a programelor turistice repartizate spre operare, intocmai cu prevederile cuprinse in respectivele programe;
- Rezervarea si gestionarea tuturor serviciilor cuprinse in programele turistice atribuite si a termenelor limita aferente acestora;
- Urmarirea si gestionarea rezervarilor de pe fiecare pachet de servicii turistice atribuit pentru operare;
- Desfasurarea actiunilor post operare precum: verificarea corectitudinii facturilor emise de furnizori si respectarea conditiile de plata agreate prin contract, solicitarea platii catre departamentul de contabilitate pentru facturile emise de furnizori, intocmirea decontului dupa inchiderea grupului, etc;
- Gestionarea relatiei cu ghizii insotitori pentru circuitele proprii Travel Brands;
- Participarea la actiunile comune ale Companiei (targuri de turism, info-trip-uri, road-show, webinar, etc.).
Beneficii:
- Abonament medical la o clinica privata;
- Tichete de masa;
- Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
- Abonament Bookster;
- Coffee/Tea Corner.
Descrierea companiei
Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.
Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines.
Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.
Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii. Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.
Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal pentru a va informa despre modul in care DER Touristik prelucreaza datele dvs. personale.
* Vor fi contactati doar candidatii selectati.