SPECIALIST OFERTARE
SC ADREM INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență, specialitate Electronică, Electrotehnică, Energetică, Automatică sau Informatică.
- Experiență: Experiență de minimum 1 an pe un post similar, în domeniul de ofertare: stații de transformare, posturi de transformare și sisteme de automatizări.
Cunoștințe și competențe:
- Cunoștințe despre sistemele de automatizări în domenii precum: energie electrică, petrol și gaze, apă și canalizare, termoficare etc.;
- Cunoștințe despre sistemele de comandă, control și protectie stații de înaltă tensiune;
- Cunoștințe solide de bazele electrotehnicii;
- Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoștințe avansate de limba engleză;
- Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate;
- Bune abilități de organizare și gestionare a timpului; un nivel ridicat de etică de lucru și integritate morală;
- Bune abilități de comunicare;
- Abilități de negociere a ofertelor;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Capacitatea de a lucra în condiții de stres și în echipă;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbările de strategie;
- Execuția lucrărilor la termenul și calitatea cerută;
- Permis de conducere cat. B.
Descrierea jobului
- Analizează cerințele proiectului (Caietul de sarcini, Fișa de date, Lista de echipamente).
- Efectuează vizite în teren pentru corelarea cerințelor ︁︀︂︃︃︈︃︉din Caietul de sarcini cu situația existentă.
- Propune soluții tehnice optimizate d.p.d.v tehnic, aferente sistemelor de automatizare la cheie, și pentru oportunitățile ce aparțin domeniului de activitate.
- Elaborează propunerea tehnică și comercială pentru sistemele de automatizare, precum și sistemele de comandă, control și protecție.
- Analizează d.p.d.v tehnic ofertele primite din piață și stabilește soluții optime.
- Propune echipamente/soluții în scopul dezvoltării și perfecționării domeniului de activitate al companiei.
- Participă la ședințele cu clientul final, pentru adaptarea soluțiilor tehnice propuse.
- Oferă suport echipei de execuție pe parcursul derulării proiectelor.
- Studiază documentația de ofertare primită și corelează specificațiile caietelor de sarcini cu specificațiile tehnice ale echipamentelor disponibile pe piață;
- Se consultă cu clienții, furnizorii și personalul din alte departamente în scopul elaborării estimărilor.
- Elaborează lista cu cereri de oferte, pentru lucrări și materiale necesare ofertării, către departamente interne și/sau către subcontractori.
- Propune soluții tehnice de automatizare și prezintă clienților proiectele propuse;
- Colaborează cu departamentul de proiectare pentru a întocmi o soluție tehnică eficientă și optimizată din punct de vedere tehnic și comercial.
- Elaborează oferta tehnică și comercială aferentă echipamentelor electrice.
- Participă la prezentarea ofertei către beneficiar sau reprezentantul acestuia și apoi participă la toate etapele de negociere a ofertei.
- Asigură transferul complet al informațiilor din faza de ofertare către mangerul de proiect/ responsabilul cu urmărirea lucrării.
- Analizează și actualizează periodic costurile standard rezultate în scopul îmbunătățirii permanente a ofertelor întocmite pe baza estimărilor propuse.
- Transmite recomandări pentru strategia de reducere a costurilor de execuție.
- Construiește propria bază de date cu furnizori de materiale sau echipamente electrice și subcontractori (diverse specialități)
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonusuri pentru performanţă;
- Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
- Program de lucru în sistem hibrid.
- Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.
Descrierea companiei
Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.
Publicat
7 Nov. 2024
Reactualizat
7 Nov. 2024
Expiră
7 Dec. 2024
Joburi similare