Candidatul Ideal
Studii tehnice profil construcții - instalații/similar;
Cunostinte bune ale MS Office - Excel, Word;
Capacitate de analiză, evaluare și sinteză, rigurozitate și atenție pentru detalii;
Persoană dinamică, flexibilă, activă, responsabilă, organizată, orientată către obținerea de rezultate;
Capacitate de prioritizare și de lucru atât în echipă, cât și independent.
Cunostinte bune ale MS Office - Excel, Word;
Capacitate de analiză, evaluare și sinteză, rigurozitate și atenție pentru detalii;
Persoană dinamică, flexibilă, activă, responsabilă, organizată, orientată către obținerea de rezultate;
Capacitate de prioritizare și de lucru atât în echipă, cât și independent.
Descrierea jobului
Analizeaza documentatia de atribuire si face propuneri privind oportunitatea de a oferta;
Intocmeste solicitari de clarificari si urmareste raspunsurile autoritatii contractante;
Analizeaza cerintele pentru intocmirea ofertei si colaboreaza cu partenerii pentru intocmirea ofertei care sa indeplineasca cerintele autoritatii;
Întocmește și actualizează pe parcursul executării contractului bugete, costuri, grafice de execuție, cash-flow pentru lucrările aflate în execuție;
Menține actualizată situația livrărilor de materiale pe șantier și gestionează documentele aferente în conformitate cu procedurile interne;
Realizează situații de lucrări lunare/bilunare;
Realizează centralizatorul antemasuratorilor și întocmește un raport comparativ între cantitățile de lucrări măsurate și cantitățile de lucrări anexate la contract;
Încadrează articolele de deviz și cantitățile acestora în programe specializate, acolo unde este cazul;
Verifică și avizează situații de lucrări de la subantreprenori și prestatori;
Întocmește situațiile financiare ale subantreprenorilor de specialitate;
Asigură la nivel de punct de lucru evidența documentelor și a rapoartelor de lucru (măsurători, atașamente, devize, etc).
Intocmeste solicitari de clarificari si urmareste raspunsurile autoritatii contractante;
Analizeaza cerintele pentru intocmirea ofertei si colaboreaza cu partenerii pentru intocmirea ofertei care sa indeplineasca cerintele autoritatii;
Întocmește și actualizează pe parcursul executării contractului bugete, costuri, grafice de execuție, cash-flow pentru lucrările aflate în execuție;
Menține actualizată situația livrărilor de materiale pe șantier și gestionează documentele aferente în conformitate cu procedurile interne;
Realizează situații de lucrări lunare/bilunare;
Realizează centralizatorul antemasuratorilor și întocmește un raport comparativ între cantitățile de lucrări măsurate și cantitățile de lucrări anexate la contract;
Încadrează articolele de deviz și cantitățile acestora în programe specializate, acolo unde este cazul;
Verifică și avizează situații de lucrări de la subantreprenori și prestatori;
Întocmește situațiile financiare ale subantreprenorilor de specialitate;
Asigură la nivel de punct de lucru evidența documentelor și a rapoartelor de lucru (măsurători, atașamente, devize, etc).
Descrierea companiei
Constructii civie/ industriale, drumuri.
Joburi similare
- 16 Dec. 2024
Inginer ofertare si executie instalatii electrice
ELECTRIC SERV SRL
Sibiu, Cisnadie5000 - 7999 RON net / lună