Candidatul Ideal
Candidatul ideal:
Studii:
Studii tehnice de specialitate – construcții;
Cunoștințe despre tehnologii de execuție;
Cunoașterea unui program de devize;
Cunoștințe solide de utilizare MS Office, CAD
Abilități organizatorice si capacitatea de planificare;
Abilități interpersonale si de comunicare bune;
Capacitatea de organizare eficientă a activității și de respectare a instrucțiunilor scrise și verbale;
Echilibru și stăpânire de sine;
Corectitudine;
Atenție la detalii;
Bune abilități de comunicare verbala si scrisa;
Atitudine deschisa si dorința de dezvoltare;
Lucru in echipa;
Gestionarea eficienta a situațiilor de criza
Experienta:
Experiență în domeniul construcțiilor de minimum 2 ani
- curs Expert Achiziții publice constituie avantaj.
Beneficiile acestei pozitii includ:
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si profesionist;
Posibilitatea de a-ti dezvolta abilitatile de ofertare si decontare a devizelor;
Interactiunea cu diverse departamente si posibilitatea de a invata continuu;
Oportunitati de avansare in cadrul companiei pe baza performantelor tale.
Daca esti o persoana organizata, atenta la detalii si iti doresti sa-ti construiesti o cariera in domeniul ofertarii si decontarii devizelor, te invitam sa aplici pentru pozitia de Specialist Ofertare - Decontare (Devize) alaturi de echipa noastra!
Studii:
Studii tehnice de specialitate – construcții;
Cunoștințe despre tehnologii de execuție;
Cunoașterea unui program de devize;
Cunoștințe solide de utilizare MS Office, CAD
Abilități organizatorice si capacitatea de planificare;
Abilități interpersonale si de comunicare bune;
Capacitatea de organizare eficientă a activității și de respectare a instrucțiunilor scrise și verbale;
Echilibru și stăpânire de sine;
Corectitudine;
Atenție la detalii;
Bune abilități de comunicare verbala si scrisa;
Atitudine deschisa si dorința de dezvoltare;
Lucru in echipa;
Gestionarea eficienta a situațiilor de criza
Experienta:
Experiență în domeniul construcțiilor de minimum 2 ani
- curs Expert Achiziții publice constituie avantaj.
Beneficiile acestei pozitii includ:
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si profesionist;
Posibilitatea de a-ti dezvolta abilitatile de ofertare si decontare a devizelor;
Interactiunea cu diverse departamente si posibilitatea de a invata continuu;
Oportunitati de avansare in cadrul companiei pe baza performantelor tale.
Daca esti o persoana organizata, atenta la detalii si iti doresti sa-ti construiesti o cariera in domeniul ofertarii si decontarii devizelor, te invitam sa aplici pentru pozitia de Specialist Ofertare - Decontare (Devize) alaturi de echipa noastra!
Descrierea jobului
- Urmarirea licitatiilor publice, studierea documentatiilor pentru participarea la licitatii (caiete de sarcini, fise de date, memorii tehnice etc.) si corelarea cu oferta tehnico-economica;
- Elaborarea documentațiilor de achiziție publică (strategie de contractare, fișa de date, caiet de sarcini, formulare, model de contract);
- Analiza documentatiei de eligibilitate si documentatiei tehnice pentru proiectele publice pentru care se liciteaza;
- Realizarea ofertelor financiare folosind programe de deviz specializate;
- Decontarea lucrărilor in baza datelor primite din șantier, prin realizarea de situații de lucrari in program de deviz specializat;
- Comunicarea cu autoritățile contractante direct si pe platforma însemnând: cereri de clarificări/prelungire in timpul licitației, încărcarea ofertelor, urmărirea evaluării ofertelor si a clarificărilor, răspunsuri la clarificare, furnizarea documentelor in vederea semnării contractelor;
- Asigura întocmirea la timp si de calitate a ofertelor tehnico-economice, a bugetului si a situațiilor de lucrări, in corelare cu activitatea din șantier.
- Analizează din perspectiva bugetului proiectul alocat.
- Întocmește centralizatorul antemăsurătorilor, precum si un raport comparativ intre cantitățile de lucrări măsurate si cantitățile de lucrări anexa la contract
- Întocmește lunar atașamentele in baza măsurătorilor efectuate împreuna cu managerii si șeful de șantier si verifica săptămânal stadiile executate fizic.
- Realizează comparativul lucrărilor măsurate cu cele cuprinse in jurnalul de șantier, necesarele de materiale si rapoartele de lucru.
- Analizează actualizările de proiect (revizii ale planurilor sau dispoziții de șantier) venite din partea proiectantului sau beneficiarului si transmite către Project Manager si Managerul de departament in forma centralizata modificările survenite.
- Verifica rapoartele de lucru întocmite de șeful de șantier in baza antemăsurătorilor efectuate, confruntând fisa limita aprobată.
- Reface calculul cantităților de lucrări acolo unde apar diferențe intre valorile înscrise in devize si cele înscrise in rapoartele de lucru;
- Asigura la nivel de punct de lucru evidenta documentelor si a rapoartelor de lucru (măsurători, atașamente, devize, etc);
- Sesizează si analizează diferențele care apar intre devize si măsurători.
- Întocmește un centralizator al tuturor activităților de manopera, urmărind activitățile menționate in buget si îl transmite lunar către - Project Manager si către Managerul de departament.
- Întocmește situațiile financiare ale subantreprenorilor de specialitate si le transmite lunar către Project Manager si către Managerul de departament.
- Pe baza devizului-oferta si a centralizatoarelor, realizează stadiul fizic al lucrărilor.
- Verifica si avizează rapoartele de lucrări ale prestatorilor de manopera si subantreprenorilor de specialitate.
- Analizează si asigura concordanta dintre prevederile devizelor-oferta si actualizarea documentației (suplimentarea sau diminuarea cantităților de lucrări pe baza dispozițiilor scrise ale Beneficiarului sau proiectantului).
- Întocmește, avizează si transmite către Beneficiar situația de lucrări conform cerințelor specificate in contractul cu beneficiarul.
- Transmite acceptul Beneficiarului asupra situației de lucrări către Departamentul Financiar in vederea emiterii facturii către Beneficiar.
- Întocmește raportul de postcalcul pentru proiectele de care este responsabil si îl transmite către Departamentul Financiar.
- Verifica si avizează situațiile de lucrări ale subantreprenorilor de specialitate, verifica facturile subantreprenorilor si întocmește si/sau completează fisa de analiza a subantreprenorului.
- Are obligația de a urmări permanent actele normative in vigoare si de a le aplica întocmai.
- Elaborarea documentațiilor de achiziție publică (strategie de contractare, fișa de date, caiet de sarcini, formulare, model de contract);
- Analiza documentatiei de eligibilitate si documentatiei tehnice pentru proiectele publice pentru care se liciteaza;
- Realizarea ofertelor financiare folosind programe de deviz specializate;
- Decontarea lucrărilor in baza datelor primite din șantier, prin realizarea de situații de lucrari in program de deviz specializat;
- Comunicarea cu autoritățile contractante direct si pe platforma însemnând: cereri de clarificări/prelungire in timpul licitației, încărcarea ofertelor, urmărirea evaluării ofertelor si a clarificărilor, răspunsuri la clarificare, furnizarea documentelor in vederea semnării contractelor;
- Asigura întocmirea la timp si de calitate a ofertelor tehnico-economice, a bugetului si a situațiilor de lucrări, in corelare cu activitatea din șantier.
- Analizează din perspectiva bugetului proiectul alocat.
- Întocmește centralizatorul antemăsurătorilor, precum si un raport comparativ intre cantitățile de lucrări măsurate si cantitățile de lucrări anexa la contract
- Întocmește lunar atașamentele in baza măsurătorilor efectuate împreuna cu managerii si șeful de șantier si verifica săptămânal stadiile executate fizic.
- Realizează comparativul lucrărilor măsurate cu cele cuprinse in jurnalul de șantier, necesarele de materiale si rapoartele de lucru.
- Analizează actualizările de proiect (revizii ale planurilor sau dispoziții de șantier) venite din partea proiectantului sau beneficiarului si transmite către Project Manager si Managerul de departament in forma centralizata modificările survenite.
- Verifica rapoartele de lucru întocmite de șeful de șantier in baza antemăsurătorilor efectuate, confruntând fisa limita aprobată.
- Reface calculul cantităților de lucrări acolo unde apar diferențe intre valorile înscrise in devize si cele înscrise in rapoartele de lucru;
- Asigura la nivel de punct de lucru evidenta documentelor si a rapoartelor de lucru (măsurători, atașamente, devize, etc);
- Sesizează si analizează diferențele care apar intre devize si măsurători.
- Întocmește un centralizator al tuturor activităților de manopera, urmărind activitățile menționate in buget si îl transmite lunar către - Project Manager si către Managerul de departament.
- Întocmește situațiile financiare ale subantreprenorilor de specialitate si le transmite lunar către Project Manager si către Managerul de departament.
- Pe baza devizului-oferta si a centralizatoarelor, realizează stadiul fizic al lucrărilor.
- Verifica si avizează rapoartele de lucrări ale prestatorilor de manopera si subantreprenorilor de specialitate.
- Analizează si asigura concordanta dintre prevederile devizelor-oferta si actualizarea documentației (suplimentarea sau diminuarea cantităților de lucrări pe baza dispozițiilor scrise ale Beneficiarului sau proiectantului).
- Întocmește, avizează si transmite către Beneficiar situația de lucrări conform cerințelor specificate in contractul cu beneficiarul.
- Transmite acceptul Beneficiarului asupra situației de lucrări către Departamentul Financiar in vederea emiterii facturii către Beneficiar.
- Întocmește raportul de postcalcul pentru proiectele de care este responsabil si îl transmite către Departamentul Financiar.
- Verifica si avizează situațiile de lucrări ale subantreprenorilor de specialitate, verifica facturile subantreprenorilor si întocmește si/sau completează fisa de analiza a subantreprenorului.
- Are obligația de a urmări permanent actele normative in vigoare si de a le aplica întocmai.
Joburi similare