Candidatul Ideal
Abilitatile si pregătirea de care ai nevoie pentru a profesa ca si specialist în marketing:
– minim 2-3 ani experiență în marketing,
– caificare/licenta în marketing, publicitate, comunicații sau domenii conexe
– experiență în Google Analytics sau alte instrumente de analiză web,
– abilități puternice de organizare și prioritizare,
– orientare spre detalii,
– cunoașterea Microsoft Office, Photoshop / Adobe Ilustrator / Canva, etc..
– capacitatea de a lucra într-un mediu unde totul se mișcă rapid,
– capacitatea de a lucra în echipă,
– abilități excelente de comunicare,
– abilități analitice puternice,
– ținerea prezentărilor într-un mod natural/confortabil,
– adaptabilitate la schimbarile din piata.
– minim 2-3 ani experiență în marketing,
– caificare/licenta în marketing, publicitate, comunicații sau domenii conexe
– experiență în Google Analytics sau alte instrumente de analiză web,
– abilități puternice de organizare și prioritizare,
– orientare spre detalii,
– cunoașterea Microsoft Office, Photoshop / Adobe Ilustrator / Canva, etc..
– capacitatea de a lucra într-un mediu unde totul se mișcă rapid,
– capacitatea de a lucra în echipă,
– abilități excelente de comunicare,
– abilități analitice puternice,
– ținerea prezentărilor într-un mod natural/confortabil,
– adaptabilitate la schimbarile din piata.
Descrierea jobului
Munca ta de zi cu zi presupune cercetare, setare de campanii, creare de reclame (cât mai creative), optimizarea acestora dar ︃︁︄︅︅︆︁︅︀și a campaniilor, schimburi de e-mail, creare de conținut și monitorizarea tuturor acestor lucruri cu scopul îmbunătățirii rezultatelor.
Fiindcă este un domeniu în continuă schimbare și continuă îmbunătățire, trebuie să ții pasul cu tot ce se întâmplă în jur. Nu contează cât de mult ai învățat până acum, dacă nu te documentezi în continuare, riști să rămâi în urmă și asta te poate costa, aducand in mod direct un impact negativ asupra rezultatelor obtinute la job.
In plus față de pregătire și certificare, trebuie să existe și cunoștințe peste medie de Microsoft Office, SEO (Optimizarea Motoarelor de Căutare), Social Media Marketing și alte strategii de marketing digital.
Responsabilități:
– Stabilirea obiectivelor de marketing.
– Implementarea și analiza campaniilor de marketing.
– Menținerea relației cu clienții și alți colaboratori (furnizorii externi) pentru a executa evenimente promoționale și campanii
– Monitorizarea bugetelor alocate.
– Cercetarea pieței pentru a găsi răspunsuri despre cerințele, obiceiurile și tendințele consumatorilor.
– Supravegherea și analizarea preferințelor clienților.
– Monitorizarea concurenței (demografia clienților, prețuri, distribuție).
– Definirea cumpărătorilor și a piețelor de desfacere.
– Întocmirea unor planuri de marketing, campanii, strategii.
– Crearea de strategii și planuri de promovare pentru a ajunge la publicul țintă prin canale adecvate (social media, e-mail, TV etc.).
– Brainstorming cu membrii echipei și dezvoltarea ideilor pentru campanii creative de marketing.
– Analizarea campaniilor de promovare (rate de conversie, trafic, plată pe click, clienți potențiali, număr de clienți actuali, bugete consumate).
– Asistență în activități de inbound și outbound marketing prin demonstrarea expertizei în diverse domenii (dezvoltarea și optimizarea conținutului, publicitate online, planificare de evenimente etc.).
– Colectarea de informații și feedback de la clienți.
– Executarea altor sarcini atunci când este nevoie.
Fiindcă este un domeniu în continuă schimbare și continuă îmbunătățire, trebuie să ții pasul cu tot ce se întâmplă în jur. Nu contează cât de mult ai învățat până acum, dacă nu te documentezi în continuare, riști să rămâi în urmă și asta te poate costa, aducand in mod direct un impact negativ asupra rezultatelor obtinute la job.
In plus față de pregătire și certificare, trebuie să existe și cunoștințe peste medie de Microsoft Office, SEO (Optimizarea Motoarelor de Căutare), Social Media Marketing și alte strategii de marketing digital.
Responsabilități:
– Stabilirea obiectivelor de marketing.
– Implementarea și analiza campaniilor de marketing.
– Menținerea relației cu clienții și alți colaboratori (furnizorii externi) pentru a executa evenimente promoționale și campanii
– Monitorizarea bugetelor alocate.
– Cercetarea pieței pentru a găsi răspunsuri despre cerințele, obiceiurile și tendințele consumatorilor.
– Supravegherea și analizarea preferințelor clienților.
– Monitorizarea concurenței (demografia clienților, prețuri, distribuție).
– Definirea cumpărătorilor și a piețelor de desfacere.
– Întocmirea unor planuri de marketing, campanii, strategii.
– Crearea de strategii și planuri de promovare pentru a ajunge la publicul țintă prin canale adecvate (social media, e-mail, TV etc.).
– Brainstorming cu membrii echipei și dezvoltarea ideilor pentru campanii creative de marketing.
– Analizarea campaniilor de promovare (rate de conversie, trafic, plată pe click, clienți potențiali, număr de clienți actuali, bugete consumate).
– Asistență în activități de inbound și outbound marketing prin demonstrarea expertizei în diverse domenii (dezvoltarea și optimizarea conținutului, publicitate online, planificare de evenimente etc.).
– Colectarea de informații și feedback de la clienți.
– Executarea altor sarcini atunci când este nevoie.
Descrierea companiei
Comania activeaza in domeniul medical: stomatologie generala.
Oferim servicii stomatologice (pentru pacienti) si evenimete de tip workshop orientate catre o piata tinta din domeniul stomatologiei (medici, studenti).
Oferim servicii stomatologice (pentru pacienti) si evenimete de tip workshop orientate catre o piata tinta din domeniul stomatologiei (medici, studenti).
Publicat
21 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
21 Dec. 2024
Joburi similare