Candidatul Ideal
Candidatul pe care îl căutăm ne-am dori să aibă:
- Abilități de gestionare a proiectelor: Experiență în gestionarea mai multor proiecte simultan, cu respectarea termenelor limită;
- Cunoștințe tehnice în zona de print și POS: Familiarizare cu specificațiile și procesele de producție pentru materiale tipărite (formate, culori, tehnici);
- Experiență în organizarea evenimentelor: Planificare, logistică, bugetare și gestionarea partenerilor implicați;
- Cunoștințe de marketing: Înțelegerea tendințelor pieței, segmentării publicului-țintă și a canalelor de promovare
- limba engleza - avansat (obligatoriu)
- Experiență minimă de 3-5 ani în marketing, preferabil pe segmentul POS, print sau evenimente (obligatoriu)
- Experiența într-o agenție de publicitate - reprezintă un avantaj.
- Studii superioare în Marketing, Comunicare, Publicitate – reprezintă un avantaj
Descrierea jobului
- Să implementezi campaniile de promovare conform calendarului de marketing agreat (zona de marketing clasic)
- Gestionarea proiectelor de marketing pentru materiale POS (display-uri, standuri, afișe etc.) și coordonarea producției acestora;
- Elaborarea şi actualizarea materialelor de prezentare ale companiei;
- Coordonarea acţiunilor de promovare;
- Să menții relația cu centrele comerciale
- Să implementezi campaniile de marketing agreate cu acestea
- Să menții relația cu agențiile de media
- Să analizezi campaniile de marketing
- Să arhivezi campaniile de marketing
- Să analizezi concurenții din industrie
- Să participi activ la evenimente
- Ore de muncă flexibile: programul începe între orele 7:00-9:00 de luni pana vineri și se termină între orele 16:00-18:00 (luni-joi) și 13:30 – 15:30 (vineri);
- Posibilitatea de work from home (1 zi/săptămână la alegere: marți, miercuri sau joi, în funcție de volumul de muncă);
- Salariul net este stabilit în funcție de ceea ce vei aduce concret ca abilități, caracter și experiență;
- Bonuri de masă;
- Locația companiei se află în zona Piața Presei Libere.
Descrierea companiei
Compania noastra este o companie antreprenoriala românească care si-a inceput activitatea cu recrutarea de cadre didactice pentru învățământul privat din Romania. Da, îi am fost primii! Apoi am extins activitatea către recrutarea non-educațională din 2009 și iata-ne 12 ani mai tarziu lucrând cu domenii precum retail, productie, servicii financiare, energie regenerabila și am putea
Pentru ca în recrutare si selectie oamenii îți intră în viața pentru scurt timp și apoi pleaca, compania noastra a adăugat din 2009 și divizia de training. Ca sa ii avem mai mult timp alaturi de noi, am deschis Traininguri pentru angajatii din companii, traininguri în care accentul cade intai pe dezvoltarea personală care să susțină activitatea profesională. Deci, organizăm traininguri de management și leadership, comunicare relațională, dezvoltare de echipa, managementul timpului, al schimbării, al stresului etc.
Pentru voi, cei care aplicați la posturile noastre, avem promisiunea unui răspuns în maximum 48 de ore de la interviul cu noi, sinceritatea totală față de voi cand va prezentam postul, asa cum il stim la rândul nostru. Va vom spune dacă postul este sub pregătirea voastră, dacă puteti obtine mai multi bani, dacă nu sunteți încă pregătiți, în viziunea noastră, pentru acel post și tot așa.
Va asteptam, deci, să ne cunoaștem în primul rând!