Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST LOGISTICA

IDUNNE SOLUTIONS S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte:
  • Experienta anterioara in domeniul logisticii sau aprovizionarii;
  • Cunoștințe de Ms Office (Outlook, Excel, Word) nivel mediu;
  • Experienta procesare comenzi clienti & furnizori;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
  • Abilitati excelente de planificare, organizare, negociere;
  • Abilitati de culegere si analiza de date si informatii;
  • Abilitati de lucru cu cifrele si operare in programe specifice activitatii de logistica;
  • Capacitatea de a rezolva problemele rapid si eficient;
  • Seriozitate, responsabilitate, atentie la detalii;
  • Capacitate de a respecta termene limita;
  • Capacitate de lucru in conditii de stres;
  • Excelente abilități de comunicare (scris și verbal) și interrelaționare;
  • Lucrează eficient atât în echipă cât și individual.
  • Persoana comunicativa si dornica sa invete.
  • Experienta in proceduri vamale reprezinta un avantaj
  • Permisul de conducere reprezinta un avantaj

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Planifica și coordoneaza activitățile de logistică, asigurându-se că toate operațiunile sunt efectuate în mod eficient și în conformitate ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄cu termenele stabilite;
  • Gestioneaza și optimizeaza fluxul de mărfuri, de la primirea comenzilor până la livrarea finală către clienți;
  • Verifica disponibilitatea in stoc a marfurilor necesare pentru livrare;
  • Emite comenzi de aprovizionare catre furnizori;
  • Monitorizeaza comenzile de aprovizionare pana la receptie;
  • Planifica si coordoneaza transporturile atat inbound cat si outbound;
  • Pregateste documentele in vederea eliberarii codului UIT necesar transportului;
  • Emite coduri UIT;
  • Are responsabilitati pe zona de mediu - raportare deseuri (tine legatura cu firma partenera care face raportarile si furnizeaza informatiile necesare);
  • Asigura legatura intre firma si clienti, primind si verificand comenzile din punct de vedere al cantitatilor si termenelor de livrare;
  • Mentine comunicarea constanta cu clientii, informandu-i despre statusul comenzilor si modificarile aparute in termenele de livrare;
  • Gestioneaza comenzile urgente si comunica cerintele suplimentare catre departamentul achizitii si expeditii;
  • Monitorizeaza aprovizionarea si organizeaza expeditiile de marfuri conform cerintelor comerciale si pentru optimizarea costurilor de transport;
  • Monitorizeaza importurile maritime, feroviare si aeriene;
  • Verifica documentele insotitoare pentru produsele importate;
  • Asigura documentatia pentru efectuarea formalitatilor vamale, conform reglementarilor legale, cu scopul de evitare a penalitatilor si taxelor suplimentare;
  • Traduce informatiile referitoare la produse si le verifica pentru a fi in conformitate cu standardele europene si locale;
  • Lucreaza strans cu echipele din depozit, aprovizionare cat si cu alte departamente conexe activitatii de achizitii-vanzari;
  • Monitorizeaza si evalueaza constant fluxul de aprovizionare a produselor, de la depozit catre client.
  • Respecta deadline-urile si procedurile interne.


Se ofera:
  • oportunitatea lucrului intr-o echipa tanara si dinamica;
  • posibilitatea dezvoltarii pe plan profesional;
  • pachet salarial atractiv

Descrierea companiei

Idunne Cosmetics este o companie recent infiintata, care are ca activitate importul si distributia de produse cosmetice prin diverse canale gen teleshopping, magazine online, etc.

Publicat 23 Oct. 2024 Reactualizat 23 Oct. 2024 Expiră 22 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.