-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Specialist Licitatii Publice

SELINA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Compania noastră este în căutarea unui Specialist Licitații Publice dedicat și cu experiență, care să se alăture echipei noastre. Rolul principal este de a gestiona procesul de participare la licitații publice, începând cu monitorizarea platformelor de licitații (SEAP și altele similare), până la elaborarea și încărcarea documentației necesare, conform cerințelor legislației în vigoare. De asemenea, specialistul va colabora strâns cu echipa noastră internă, subcontractanți și alte părți implicate în procesul de licitație.
Cerinte:
Experiență relevantă în domeniul licitațiilor publice;
Cunoștințe solide privind legislația în domeniul achizițiilor publice și procedurile SEAP;
Abilități excelente de comunicare și colaborare;
Capacitate de organizare și atenție la detalii;
Cunoștințe avansate de utilizare a platformei SEAP și abilități bune de lucru cu pachetele Microsoft Office;
Capacitate de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiune.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
Monitorizarea periodică a platformei SEAP și altor platforme relevante pentru identificarea licitațiilor de interes;
Analizarea condițiilor de calificare și ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂selecție (ex: experiență similară, cifră de afaceri) și formularea de solicitări de clarificări, dacă este necesar;
Pregătirea dosarului companiei și documentațiilor necesare pentru participarea la licitații;
Analizarea cerințelor pentru personalul solicitat în oferte și verificarea documentelor necesare pentru îndeplinirea acestora;
Actualizarea bazei de date cu personalul de specialitate și contractele relevante pentru experiența similară;
Colaborarea cu asociați, subcontractanți și terți susținători pentru pregătirea documentelor necesare participării la licitații;
Gestionarea relației cu comisia de evaluare și pregătirea răspunsurilor la solicitările de clarificări;
Monitorizarea desfășurării procedurilor de atribuire până la finalizare;
Elaborează răspunsurile la solicitările de clarificări din partea comisiei de evaluare pe tema documentelor elaborate de aceasta;
Beneficii:
Mediu de lucru profesionist și dinamic;
Oportunități de dezvoltare profesională;
Pachet salarial competitiv.

Descrierea companiei

Grupul nostru de Firme este unul din cei mai importanti competitori de pe piata constructiilor din vestul tarii.

Cu peste 1.000 de angajati si peste 400 de utilaje si echipamente, constituim o forta concurentiala puternica, capabila sa se mobilizeze rapid pentru realizarea unor lucrari de mare anvergura, de o calitate superioara, care ne certifica pozitia de lider.

Publicat 11 Sept. 2024 Reactualizat 11 Oct. 2024 Expiră 11 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.