Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST/ INSPECTOR RESURSE UMANE

METAMOB SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Formează fără probleme sau impedimente relaţii profesionale performante, este interesat de interacţionarea cu colegii din toate departamentele şi doreşte constant îmbunătăţirea acestora. Candidatul ideal nu va limita strict munca din manualul de managerial ci să dea dovadă solidă de calităţi de conducător, să devină un bun lider al angajaţilor de care se va ocupa prin fişa postului şi prin sarcinile pe care le va îndeplini. Din această cauză, candidatul ideal are experienţă în compartimentul HR, este o persoană cinstită, onestă, inovatoare, deschisă la noi provocări, are o personalitate deschisă, este dispusă să evolueze în timp şi să îşi perfecţioneze constant cunoştinţele din domeniul resurselor umane. Totodată, candidatul ideal trebuie să se integreze cu uşurinţă în echipa Metamob, fără a face diferenţieri de orice natură între persoanele din colectivul de lucru.

SPECIALISTUL HR are următoarele calităţi:
- a absolvit studii superioare în domeniul Reurselor Umane;
- cunoaşte la nivel avansat limba engleză în scris şi vorbit;
- are dexteritate în editarea documentelor,
- utilizează PC-ul la un nivel avansat, este familiarizat cu diferite programe de editare text cum sunt: Microsoft Word, Microsoft Excel, etc. Aceste soft-uri nu le cunoaşte din auzite ci este un utilizator frecvent şi ştie să editeze scrisori de afaceri sau diferite documente de parteneriat, tabele, prezentări.
- posedă permis de conducere categoria B, este un bun conducător auto, prudent şi responsabil în trafic, nu a provocat evenimente rutiere grave;
- cunoaşterea limbii maghiare constituie avantaj;

Descrierea jobului

Ţi se potriveşte acest post, dacă înafara criteriilor mai sus aminitite:
- comunici eficient şi doreşti să interacţionezi cu oamenii;
︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄- eşti optimist din fire şi gândeşti în ansamblu;
- îţi respecţi superiorii şi nu te îndoieşti nicio clipă de acţiunile sau deciziile lor;
- superiorul tău (directorul general) te va consulta în legătură cu luarea unei decizii importante;
- ai ocazia să pui în parctică cunoştinţele teoretice pe care le ai sau pe care le dobândeşti pe viitor;
- ai cunoştinţe avansate asupra diverselor tipologii de persoane şi ştii cum să te exprimi în funcţie de acestea cu colegii, clienţii sau partenerii noştri;
- eşti o persoană calculată, înţelegătoare şi cauţi încontinuu să îmbunătăţeşti relaţiile cu colectivul de lucru, iar sarcinile de serviciu le îndeplineşti fără a genera diferite conflicte sau tensiuni;
- eşti o persoană conştientă de faptul că orice sarcină de serviciu are un termen de finalizare şi consideri că eşti capabil să te încadrezi în timpii de lucru;
- eşti deschis la învăţarea de noi deprinderi în domeniu şi iei parte cu plăcere la training-urile organizate de conducerea societăţii în acest sens, respectiv eşti dornic să îţi îmbogăţeşti cunoştinţele ori de câte ori ai ocazia;


Atribuţiile tale sunt:
- Admin/recrutare/ salarizare.
- recrutarea viitorilor angajaţi, intervievarea şi alegerea promovanţilor în funcţie de calificarea acestora pe posturile vacante prin intermediul unui software de testare online. În munca ta vei beneficia de ajutor constant din partea unui asistent personal.
- întocmirea de fişe de post pentru noii angajaţi cât şi efectuarea de evidenţe în ceea ce priveşte personalul contractual, propunerea de eventuale sugestii în legătură cu acesta, cât şi reînnoirea periodică a documentelor, după caz.
- elaborarea şi propunerea de strategii, politici şi proceduri de personal care sprijină unitar atingerea obiectivelor societăţii.
- înaintarea de propuneri legate de administrarea remunerării, implementarea şi întreţinerea sistemului corespunzător nevoilor si evoluţiei companiei, planificarea şi organizarea programelor de instruire, asigurarea de asistenţă în problemele legate de relaţiile dintre angajaţi, aflându-se în strânsă legătură cu aceştia.
- acordarea de sprijin şi conlucrarea cu managerii departementelor societăţii cu privire la diversele aspecte legate de compartimentul Resurse Umane.
- actualizarea si colaborarea pentru dezvoltarea sistemul informatic direct legat de personal, salarizare.
- organizarea de seminarii cu angajaţii societăţii, cu privire la îmbunătătirea muncii în echipă, dezvoltarea creativităţii, a relaţiilor cu clientii şi furnizorii firmei, supraspecializarea sau perfecţionarea cunoştinţelor.
- reactualizarea Contractului Colectiv de Muncă şi a Regulamentului Intern dacă este nevoie.
- elaborarea şi completarea Contractelor de Muncă, si menţinerea legăturii cu Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM).
- urmărirea procesului de instruire a noilor angajaţi realizat de şefii de departamente şi acordarea de sprijin în ceea ce priveşte acomodarea personalului nou.
- Organizeaza diverse evenimente ocazionale:
- Participa si reprezinta societatatea la evenimente tematice HR ;
- Colaboreaza cu institutii publice : ITM ; Inspectoratul scolar ; AJOFM ; Casa de Sanatate; Casa de Pensii

Descrierea companiei

Societatea comercială METAMOB a fost înfiinţată în anul 1994 cu scopul de a satisface cererea de scule şi unelte pentru prelucrarea lemnului prin comercializarea acestora. Din dorinţa de a deservi piaţa cu produse de calitate ridicată la un preţ convenabil şi cu termene de livrare bune, începând din anul 1997, METAMOB a început şi activitatea de producţie de pânze panglică şi pânze de gater. Activitatea societăţii se poate împărţi pe trei domenii, şi anume: producţie, servicii şi comerţ. Compania noastră comercializează şi alte produse necesare industriei de prelucrare primare şi secundare a lemnului cum ar fi pânzele circulare, cuţite de rindeluit, diferite accesorii şi multe altele.
În cadrul familiei Metamob activează în prezent un număr de 80 de angajaţi, mulţi dintre aceştia fiind membrii ai echipei încă de la începuturi. Cu pricepere, profesionalism şi nu în ultimul rând loialitate, aceştia susţin unitar atât procesul de producţie cât şi întreţinerea relaţiilor de strâns parteneriat cu clienţii, sau colaboratorii societăţii.
Relaţiile cu partenerii, colaboratorii şi clienţii noştri s-au fructificat pozitiv de-a lungul timpului nu doar prin prisma produselor de cea mai înaltă calitate pe care le producem şi a serviciilor ireproşabile pe care le oferim, ci şi din punct de vedere al politicii societăţii noastre, care încurajează atât producţia folosind metode prietenoase cu mediul cât şi lucrul într-un mediu curat, igienic. Conducerea societăţii noastre încurajează un mod de viaţă sănătos printre lucrători, punând astfel la dispoziţia angajaţilor săi sala de fitness in incinta societatii şi acces preferential la bazin de înot.
Publicat 21 Oct. 2024 Reactualizat 21 Oct. 2024 Expiră 20 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.