Specialist in Domeniul Calitatii
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Pentru a indeplini acest rol sunt necesare:
- Diploma de licenta in domeniul tehnic/managementului calitatii
- Cunostinte avansate de limba engleza (prezinta avantaj limba germana)
- Cunostinte despre sisteme de management al calitatii
- Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MSOffice (in special Excel) si de lucru cu baze de date
- Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj
- Disponibilitate pentru calatorii cu avionul in strainatate - min 25% din timpul programului
- Abilitati de comunicare si negociere
- Abilitati de organizare si atentie la detalii
- Abilitati de lucru cu termene limita si luare de decizii
- Initiativa si implicare
- Flexibilitate si adaptabilitate la schimbari
Descrierea jobului
- Mentine legatura permanenta cu clientul si asigura comunicarea interna a problemelor semnalate de client
︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂- Utilizeaza metodologia 8D in rezolvarea problemelor reclamate de client, dar si metode si mijloace de aflare a cauzelor-radacina (Diagrama Pareto, Diagrama cauza-efect (Ishikawa), 5Way, Six Sigma, FMEA, Brainstorming, etc).
- Asigura stabilirea de actiuni preventive si corective pentru imbunatatirea calitatii produselor si urmareste implementarea acestor actiuni
- Pregateste documentatia PPAP si asigura obtinerea de la client a aprobarii produselor livrate
- Efectueaza analiza periodica a stadiului calitatii produsului, pe baza neconformitatilor interne si de la client, si prezinta rezultatele analizei respective
- Efectueaza vizite periodice la sediul clientului pentru analiza produselor intoarse din linia de asamblare a acestuia
- Efectueaza instruiri specifice pentru inspectori si auditori, in urmatoarele situatii: lansare de programe noi, schimbari de produs, personal nou angajat, reclamatii asupra produselor livrate
Ce iti oferim:
Pachet salarial si de beneficii atractiv:
- Oferta salariala personalizata, in functie de experienta
- Cresteri salariale in functie de performanta individuala
- Al 13-lea salariu
- Tichete de masa (valoare tichet 35 lei/zi lucrata; 40 lei de la 1 octombrie 2024)
- Prime de loialitate, de rezultate, de 8 Martie si Paste
- Acces la vouchere de vacanta
- Transport asigurat din Ploiesti
- Cantina la sediul fabricii
Acces si acomodare:
- Program de lucru zilnic la sediul fabricii, hibrid dupa perioada de acomodare
- Program specific de onboarding, cu o durata de pana la 6 luni
- Acces la Learning Management System intern
Sanatate si wellbeing:
- Zile de concediu odihna in functie de vechime (pana la 27 zile)
- Acces la abonament medical plus asistenta medicala gratuita la sediul companiei
- Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala (workshop-uri, training-uri, evenimente sociale interne, etc)
- 7Card by Gympass (abonament pentru activitati sportive si de relaxare)
- Bookster (abonament pentru lectura)
Descrierea companiei
Adient (NYSE: ADNT) este lider global în scaune auto. Cu peste 70.000 de angajați în 29 de țări, Adient conduce peste 200 de unități de producție/ asamblare la nivel mondial. Producem și livrăm scaune auto pentru toți marii producători de echipamente originale. De la sisteme complete de scaune la componente individuale de spumă, huse și componente metalice, expertiza noastră acoperă fiecare pas din procesul de fabricație a scaunelor auto. Capacitățile noastre integrate, interne ne permit să ne dezvoltăm produsele de la etapa cercetare și proiectare până la cea de inginerie și fabricație – ajungând la milioane de vehicule anual.
Adient ține la confidențialitatea dvs. și se angajează să vă protejeze informațiile cu caracter personal în conformitate cu practicile corecte de informare și cu legile aplicabile privind confidențialitatea datelor. Notificarea noastră de confidențialitate explică modul în care Adient gestionează informațiile cu caracter personal și este disponibilă pe site-ul companiei.