Specialist Controlul Calității/ Analist Chimist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Vei iubi acest rol și vei avea succes în el dacă ai:
- Experiență solidă în controlul calității (minim 3 ani) în industria farmaceutică;
- Cunoștințe avansate de cromatografie lichidă de înaltă performanță și experiență cu HPLC;
- Abilități analitice și capacitatea de a lucra cu precizie și atenție la detalii;
- Cunoașterea standardelor RBPF și EHS;
- Cunoștințe de limba engleză - nivel mediu;
- Cunoștințe intermediare de operare PC (MS Word, MS Excel);
- Capacitatea de a analiza și sintetiza informații;
- Rezistență la lucrul sub presiune și dorința de a învăța lucruri noi;
- Flexibilitate și bune abilități de comunicare;
- Studii superioare (Chimie, Inginerie Chimică).
- Îți promitem că vei avea succesul tău propriu. Îți vom oferi libertatea și autonomia de a-ți modela munca, de a lua decizii cheie și de a-ți asuma succesul. Avem încredere că vei conduce, inova și avea un impact din prima zi.
Descrierea jobului
- Efectuezi analize fizico-chimice pentru a verifica calitatea produselor finite sau studiile de stabilitate, conform principiilor ︃︁︃︈︁︃︄︂︂︁GMP;
- Verifici și calibrezi periodic echipamentele de laborator conform procedurilor interne și instrucțiunilor de lucru;
- Întocmești documentația specifică activităților din laborator;
- Utilizezi sistemul informatic LIMS pentru efectuarea analizelor fizico-chimice.
De asemenea, îți vom oferi:
- Bonusuri de performanță și fidelitate;
- Tichete de masă și de vacanță;
- Abonament medical și asigurare de viață;
- Beneficii flexibile și prime de Paște și Crăciun;
- Traininguri și oportunități de dezvoltare continuă;
- Participarea la evenimente și activități de echipă.
Procesul nostru de recrutare: Pentru a fi luat în considerare pentru acest rol, te rugăm să aplici în sistemul nostru de urmărire a aplicațiilor și să eviți trimiterea CV-ului prin e-mail. După finalizarea perioadei de colectare a aplicațiilor, toate candidaturile vor fi evaluate de experții noștri în recrutare și analizate în funcție de nevoile rolului deschis. Candidații selectați vor fi contactați pentru un interviu preliminar, în care vom detalia următoarele etape ale procesului de recrutare. Candidații care nu vor fi selectați vor fi informați în scris cât mai curând posibil.
Diversitatea este un fapt. Incluziunea este o acțiune @Zentiva
La Zentiva, suntem o echipă de 5000 de talente unice, unite de scopul nostru de a oferi sănătate și bunăstare tuturor generațiilor. Ne străduim zilnic să creăm o cultură a muncii în care fiecare să se simtă apreciat, să fie autentic și să contribuie la cel mai înalt nivel. În căutarea echilibrului în cadrul echipei, primim cu brațele deschise candidaturi din partea tuturor persoanelor calificate, indiferent de experiențele educaționale sau din industrie, originea etnică, religioasă sau orice alte diferențe.
Alătură-te echipei noastre câștigătoare! Fii parte din cultura noastră de succes! Fii Zentiva!
Descrierea companiei
Zentiva România este parte a Grupului Zentiva, unul dintre cei mai importanți producători de medicamente generice din Europa. Grupul deține unități de producție la București și la Praga. Fabrica din România funcționează neîntrerupt din 1962, de la fondarea sa. În prezent, Zentiva România este cel mai mare producător de medicamente generice cu prescripție de pe plan local, în volume vândute. (conform IQVIA dec.2019).
Alături de echipa dedicată de peste 5 000 de persoane și rețeaua de fabrici – inclusiv fabricile emblematice din Praga și București – ne străduim să fim campionii medicamentelor generice din Europa, pentru a sprijini mai bine nevoile zilnice de asistență medicală ale oamenilor. Credem că sănătatea trebuie să fie un drept și nu un privilegiu. Mai mult ca oricând, oamenii au nevoie de acces mai ușor la medicamente de înaltă calitate și la asistență medicală. Pentru a îndeplini această misiune , Zentiva România continuă să angajeze.
Avem nevoie de cei mai buni oameni, pasionați si talentați. Suntem o companie cu o cultură centrată pe oameni, un mediu de lucru în care membrii echipei se simt împliniți, respectați, apreciați și mândri de istoria companiei și de evoluția sa. Oferim un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională și o atmosferă de lucru care încurajează activ inovația și proactivitatea. Susținem dezvoltarea profesională a colegilor în cadrul organizației – pozițiile disponibile sunt mai întâi ofertate intern, susținem evoluția pe orizontală și pe verticală, în alte departamente și le punem la dispoziție membrilor echipei programe de training, dezvoltare și perfecționare.
Iti doresti sa faci parte dintr-o companie internationala cu traditie si sa activezi intr-un mediu dinamic care iti ofera posibilitati reale de dezvoltare?
Hai in echipa Zentiva!
Pentru noi, oamenii sunt adevarata sursa de prosperitate a companiei si impreuna cu ei ajutam la imbunatatirea calitatii vietii.
www.zentiva.ro